in

Predare si invatare interactive – Lucrul cu table interactive

O tabla interactiva este o tabla digitala care este conectata la un computer si ofera o suprafata de proiectie. Proiectia poate fi implementata folosind un proiector integrat sau un display de inalta rezolutie. Toate modelele de table interactive au suprafata de proiectie sensibila la atingere, ca un ecran tactil normal si permite operarea cu degetele si instrumente de scris speciale. De regula, calculatoarele sunt conectate la internet pentru a adauga diverse medii si materiale relevante si astfel pentru a exploata potentialul acestei tehnologii in predare.

De ce sa folosesti table interactive?

De obicei, la cursuri se foloseste un amestec de prezentari (PPT, OpenOffice, PDF etc.) si tabla traditionala. Media folosite sunt incorporate in prezentare in prealabil si completate cu exemple care pot fi gasite si pe tabla. 

Cea mai mare valoare adaugata la utilizarea tablelor interactive este integrarea elementelor interactive pe parcursul cursului. In acest fel, prezentarile pot fi modificate impreuna cu studentii si completate cu adnotari. In plus, tablele interactive ofera un spatiu comun pentru toate mediile fara a fi nevoie sa accepte o discontinuitate media. 

Prezentarile, foile de lucru, textele, imaginile, audio, video si chiar rezultatele lucrarilor elevilor, au o zona comuna de prezentare. Prin urmare, profesorii nu trebuie sa se ocupe de o mare varietate de dispozitive, deoarece nu este nevoie sa le foloseasca. 

Cursantilor li se ofera o examinare mai lunga, critica si intensiva a utilizarii mass-media daca eruptia media este omisa. Factorul interactiv al acestei table interactive le permite profesorilor si cursantilor sa lucreze in cooperare cu materialele de predare/invatare si evita predarea pur frontala.

Cum folosesc tablele interactive?

Desigur, poti utiliza tablele interactive in scopuri de prezentare si poti utiliza in continuare PPT / PDF / etc. Utilizeaza prezentarea impreuna cu o imagine de tabla. Pentru a face acest lucru, lasa in mod constient goluri in diapozitive, pe care le poti completa cu elevii sau studentii. Poti imbogati prezentarile cu adnotari digitale (referinte digitale in text, imagini, audio, video etc.). Aceste adnotari faciliteaza evidentierea aspectelor importante de pe diapozitive, captarea sincrona a informatiilor suplimentare intr-un nou diapozitiv sau denumirea de puncte specifice pe un element vizual.

In plus, gandeste-te la sarcinile pe care le vei realiza in prezentarea ta (de exemplu, folosind software-ul pentru notebook) integra. Elevii pot rezolva aceste sarcini sincron sau asincron in munca individuala sau in grup. 

Elevii au posibilitatea de a interactiona cu continutul si colegii lor. Acest lucru creste caracterul interactiv al cursului si incurajeaza elevii si studentii sa participe activ la curs. Integrarea suplimentara a votului mobil pe subiecte relevante legate de continut cu dispozitive finale, precum smartphone-uri, tablete, notebook-uri etc. te sprijina in acest sens. Proiectarea diapozitivelor de prezentare necesita timp si necesita nu numai o examinare mai intensa a instrumentelor interactive, ci si a obiectivelor de invatare care urmeaza sa fie atinse prin utilizarea tehnicilor interactive. 

Scris de admin

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Haine de vanatoare – O selectie mare si preturi corecte!

Ce este fatada ventilata si in ce consta?