Metode de slabit fara regim alimentar

metode de slabit fara regim alimentar

Metode de slabit gasim aproape oriunde pe Internet, insa stim prea bine ca majoritatea presupun un regim alimentar destul de strict, foarte mult sport si mese cat mai rar. Unii specialisti din domeniul nutritiei sustin ca au gasit metode de slabit fara regim alimentar, unde reducerea in greutate se face prin schimbarea unor obiceiuri din viata personala. Cateva dintre metodele de slabit ale specialistilor o sa vi se para amuzante, dar pe masura ce veti citi tot articolul veti considera ca sunt utile si merita puse in practica.

Mancati bine la micul dejun

In ciuda faptului ca numarul de mese zilnice este direct proportional cu greutatea corpului, faptul ca nu mancam la micul dejun ne va angrena corpul si vom avea din partea lui o solicitare zilnica de a manca cat mai mult. Astfel, un mic dejun satios si copios poate preveni ulterioarele pofte de mancare pe parcursul zilei si in mod sigur cantitatea de mancare necesara unei mese.

Nu intra in bucatarie pe timpul noptii

Toate studiile sustin ca mancatul pe timpul noptii va vor aduce plusuri de greutate. Acest lucru se datoreaza faptului ca pe timpul somnului, nu suntem activi iar carbohidratii din mancare se vor depune mult mai repede pe noi decat pe parcursul zilei cand suntem intr-o continua miscare.

Reduceti consumul de bauturi dulci

In ciuda faptului ca in comert exista bauturi fara asa-zise zaharuri, acestea contin alte forme de indulcitor ce contribuie la crestearea in greutate si mai grav, accelereaza pofta de mancare. De fiecare data cand va este sete, faceti tot posibilul sa consumati apa sau sucuri preparate in casa la storcator.

Fructe si legume in dieta

Acestea au un continut de glucide benefic pentru corp, astfel nu veti lua in greutate consumand cateva fructe. In plus, corpul dvs. va deveni mai sanatos datorita vitaminelor, nutrientilor si mineralelor pe care fructele si legumele le contin. Sa nu uitam, cu cat mai verde cu atat mai mult calciu.

Mancati cat mai multe cereale

Inlocuind cerealele din comert precum painea, biscuiti, covrigi veti reduce apetitul de mancare deoarece organismul dvs. se va satura mult mai rapid la o masa.

Portii mici si dese

Oamenii si animalele au nevoie de mancare ca sa traiasca, de aceea acasa sau la restaurante, portia de mancare pe care o servim este mult mai mare decat ar fi necesar pentru o alimentatie corecta. Astfel, decat o portie mare de mancare de la care ne supra saturam de mancare mai bine portii mici si dese pentru a oferi metabolismului timp sa-si faca treaba.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *