Un bufet suedez pentru pauza de cafea este potrivit pentru evenimente de networking, conferințe, seminarii, cursuri, ședințe, team building-uri sau alte întâlniri de afaceri unde participanții au nevoie de pauze de cafea și de gustări rapide.
Pauzele de cafea sunt foarte importante pentru a menține participanții energizați și concentrați. Este recomandat să organizezi o pauză de cafea la fiecare 1-2 ore, pentru a le permite participanților să se relaxeze, să socializeze și să-și refacă energia. Iată câteva lucruri de care este bine să ții cont, atunci când ești responsabil pentru acest tip de bufet.
- Gustări dulci și sărate
După o perioadă lungă de concentrare și efort intelectual, nivelul de glucoză din sânge poate scădea, ceea ce duce la apariția senzației de oboseală și lipsă de energie. Consumul unei gustări bogate în carbohidrați sau zaharuri poate reface rapid nivelul de glucoză din sânge și poate oferi o sursă imediată de energie.
În plus, oamenii obișnuiesc să servească și o gustare, atunci când își beau cafeaua. Poți opta pentru diverse sortimente de produse de patiserie. Acestea au diverse compoziții și pot satisface atât pofta de dulce, cât și pe cea de sărat. Poți comanda croissante dulci și sărate, cornulete, foietaje cu nuci, ciocolată, brânză sărată, sărățele, gogoși, brioșe și multe altele.
Asigură-te că meniul este echilibrat din punct de vedere nutrițional, incluzând și opțiuni sănătoase: fructe proaspete, legume sau brânzeturi. Iată câteva idei: struguri, banane, mere, fructe de pădure, căpșuni, nuci, fructe confiate, brânză cheddar, camembert, emmentaler sau gouda.
- Alegerea băuturilor
În primul rând, pune participanților la dispoziție o cafea de calitate și un aparat cu un timp cât mai scurt de pregătire. Există numeroase soiuri de cafea, fiecare având propriile caracteristici în ceea ce privește aroma, gustul și textura. Un espressor performant poate prepara diverse tipuri de băuturi din cafea, precum espresso, cappuccino sau latte macchiato.
Este important să ai în vedere și cateva alternative pentru cei care nu consumă cafea, oferind opțiuni precum cafea fără cofeină, ceaiuri sau alte băuturi răcoritoare.
Apa trebuie să fie nelipsită, deoarece cafeina poate avea un efect de deshidratare asupra organismului. Consumul de apă ajută, așadar, la rehidratare și, astfel, se compensează această pierdere de lichide.
De asemenea, unele persoane preferă cafeaua cu lapte, așa că include-l și pe acesta pe lista de cumpărături.
- Cești, pahare și alte elemente
Pentru acest pas al pregătirii, este important să știi numărul de participanți, pentru a te asigura că ai suficiente căni sau cești pentru a servi băuturile. Dacă dorești să facilitezi curățenia după eveniment, poți opta pentru veselă de unică folosință: farfurii, pahare și tacâmuri din materiale biodegradabile. Oferă, de asemenea, și o varietate de pahare pentru apă plată și apă minerală, precum și carafe, pentru a menține apa la îndemână.
Participanții vor avea nevoie și de lingurițe și chiar furculițe și cuțite (în funcție de meniul pe care l-ai ales). Folosește platouri și suporturi pentru a aranja gustările în mod organizat și pentru a oferi un aspect plăcut. Pentru ca personalul desemnat să poată face ușor refill-ul pentru gustările de pe mese și pentru a le transporta ușor de la bucătărie la zona de servire, tăvile sau platourile mari sunt esențiale.
Pentru a evita aglomerația în zona bufetului, creează un flux de circulație. Spre exemplu: pe prima masă așază ceștile și vesela. Alocă, apoi, o zonă specială pentru fiecare tip de băutură. Poți chiar pune etichete, pentru ca oamenii să se orienteze mai ușor. De asemenea, amenajează o zonă pentru gustări și, dacă spațiul îți permite, una în care participanții să poată servi produsele alese.
Pauzele de cafea nu sunt doar un moment de relaxare, ci și o ocazie de networking și schimb de idei între participanți, așa că un bufet bine organizat va fi apreciat.
sursa foto: pexels.com