in

4 locuri in care camerele sau microfoanele spion pot fi ascunse

Monitorizarea audio sau video a locuintei unei persoane sau a spatiului in care locuieste temporar (chirie, cazari) fara acordul sau este considerata a fi o infractiune si trebuie sa fie tratata ca atare. Pentru ca microfoanele si camerele spion pot fi procurate de orice persoana prin intermediul magazinelor online, fara sa detina o autorizatie, exista riscul ca oricine sa se foloseasca de un astfel de „avantaj”. Din acest motiv, detectorul de camere se dovedeste a fi de-a dreptul util, pentru ca orice persoana sa se simta mereu in siguranta. 

In momentul folosirii unor detectoare camere, trebuie sa se tina cont, totusi, de cateva locuri cheie in care camerele sau microfoanele spion pot fi amplasate, pentru a fi mai usor de identificat. Acestea sunt prezentate in cele ce urmeaza.

Pereti

Desi pare distopic, exista o multime de microfoane si camere concepute pentru spionaj care pot fi integrate in pereti, astfel incat nimeni sa nici nu banuiasca ca ar fi urmarit. Din fericire, un detector de camere are capacitatea de a identifica rapid prezenta unor astfel de aparate, chiar daca sunt integrate in pereti.

Elemente de decoratiune 

Cele mai citite articole

Camerele spion sunt cel mai usor de integrat in elementele de decoratiune, dar sunt si locurile cele mai suspectate. Cu toate acestea, inca mai exista persoane care folosesc decoratiunile ca locuri in care sa ascunda aparatele de spionaj. Astfel, locurile care trebuie sa fie verificate sunt: in spatele tablourilor sau obiectelor cu scop decorativ, in spatele lampilor, la ghivecele cu flori artificiale, la nivelul lustrelor etc.

Prize si intrerupatoare

Pentru ca exista o multime de dispozitive care au nevoie in mod continuu de o sursa de alimentare, este posibil ca dispozitivele de urmarire sa fie amplasate la nivelul prizelor si intrerupatoarelor. De asemenea, trebuie sa fie verificate si detectoarele de fum sau orice alt aparat electronic aflat in locuinta. 

Atentie sporita la zgomotele straine

Exista anumite dispozitive care emit un anumit zgomot strain. Daca nu este identificata sursa, este foarte posibil ca sunetul sa provina de la un dispozitiv cu provenienta suspecta, asa cum sunt microfoanele sau camerele spion. Astfel, detectorul poate sa fie folosit si in zonele din care sunetul suspect provine.

Prin urmare, folosirea unui detector de aparate spion se dovedeste a fi de un real ajutor pentru persoanele care vor sa se asigure ca nu au intimitatea incalcata.

Cele mai citite articole

Scris de admin

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum te poate ajuta un ulei CBD?

Cum poți să păstrezi echilibrul dintre viața personală și cea profesională? Descoperă aceste sfaturi utile!