Confluenţe Literare: FrontPage
CONFLUENŢE LITERARE

CONFLUENŢE LITERARE
ISSN 2359-7593
ISSN-L 2359-7593
BUCUREŞTI, ROMÂNIA


AFIŞARE MOBIL

CATALOG DE AUTORI

CĂUTARE ARTICOLE

Cautare Articole


ARHIVĂ EDIŢII

REDACŢIA

CLASAMENT
DE PROZĂ

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE PROZĂ


Home > Manuscris > Jurnal > Mobil |   


Autor: Constantin Milea Sandu         Publicat în: Ediţia nr. 1511 din 19 februarie 2015        Toate Articolele Autorului

Scrisoare de intenţie. 2015. Vatra Atlanţilor din Carpaţi sau Terra Mirabilis. Comunitate autosustenabilă. Prietenii aurice şi proteice în artă şi ştiinţă
 
 
 
 
Distribuie!
 
Distribuie!       Aboneaza-te!
Foto: Două coloane infinte care sprijină cerul (foto: ing. Lucian Drăguţ)  
(Pe 19 februarie 1876, la Hobița, în judeţul Gorj, s-a născut Constantin Brâncuşi)  
 
Stimată doamnă, stimate domnule, dragi prieteni, de pe Facebook, de pretutindeni şi de oriunde vă aflaţi la orizontul misterului...O zi bună să vă dea Dumnezeu, cer înalt şi idealuri pe măsura Cerului Cristalin!  
 
Poate că o să vă surprindă ceea ce scriu acum, să vă pară ceva ori prea romantic şi întârziat sau, dimpotrivă, ceva paranormal. După o cercetare a formelor sculpturale de peste un sfert de veac, sunt tot mai interesat de a surprinde structura de funcţionare a lumii, de la început până la sfârşit. Şi de felul cum s-ar putea declanşa o mişcare feministă universală, pornită alternativ din nucleul ce mai fecund al latinităţii - România - şi la polul opus - Statele Unite şi Marea Britaniei.  
 
În mod special, în ultimii patru ani sunt interesat de o anumită formă de programare a oamenilor viitorului, prin transformare cuantică, prin Arta-transformării PP-EFB*, inclusiv prin “coloane cuantice”, programare genetică şi neurolingvistică (PNL). Pentru aceasta am scris în 2012 un eseu teatrologic – manifest feminist universal (120 de pagini) şi “144 de Scrisori de tranziţie din Mileniul III către prinţesa X”, jumătate din aceste scrisori sunt publicate pe revista Confluenţe literare. Între timp, am prezentat pe albumul foto sculpturi pe Facebook câteva proiecte culturale, printre care şi schiţa unui site: “Vatra Atlanţilor din Carpaţi” sau “TERRA MIRABILIS HABITAT – Comunitate autosustenabilă – PROCESSIO PER CONVERSIO – Ediţie Solară – Prietenii aurice şi proteice în artă şi ştiinţă”, în colaborare cu Raluca Crina Florescu.  
 
Pentru mine, femeia este o entitate spirituală superioară, o Stea arzătoare cu opt raze în Templul Iubirii. Un templu al iubirii care nu e altul decât cerul-pământesc. (Un templu ovoidal, mult visat de C. Brâncuşi, numit “Templul Dragostei, al Meditaţiei, al Contemplării şi al Eliberării” (TDMCE). Din nefericire, nerealizat nici azi). Femeia este doar înrudită cu Dumnezeu, prin raza lui, de aceea o numim mama lui Dumnezeu, adevărata regina coeli, stea mântuitoare care mijloceşte în folosul umanităţii. Ea nu este şi nici n-a fost vreodată o iubită pământeană. Femeia este creatoare de îngeri şi demoni pe pământ, nu creată de zei pământeni. Civilizaţia Iubirii este singură constantă în univers, pentru că Iubirea există dinaintea Facerii Lumii. Iubirea este flacăra din Infinit, din Soarele Central Vindecător, şi memorie eternă din pulberea stelară.  
 
Bărbatul e cel ce iubeşte, femeia e chiar iubirea, şi jumătatea infinită a bărbatului. Într-adevăr, între două inimi există o fereastră de lumină cărui ziua-i zicem soare iar noaptea lună. Într-adevăr, razele corpului nostru luminos cresc odată cu spaţial curbat care stă între noi şi un alt corp luminos, cum e lună sau soarele sau o altă fiinţă luminoasă. Dar de ce cresc şi descresc aceste raze luminoase şi spaţii curbate din fereastră în fereastră numai Dumnezeu ştie, noi nu ştim!  
 
În ultimii patru ani, am vizitat online profilul Dvs., şi m-am bucurat să vad că majoritatea sunteţi marcaţi de o personalitate tot mai puternică, am descoperit acolo, printre altele, “imagini-regine” care cuceresc lumea în progresie exponenţială, de la marginea lumii la centru şi de la centru la capătul lumii, cu frumuseţea, talentul şi ştiinţa dumneavoastră. Desigur, este bine să ne vindem talentul şi ştiinţa, dar nu pe gratis, cum fac eu acum, şi mulţi alţi prieteni. Dar şi mai bine ar fi să ne valorificăm împreună talentul şi ştiinţa într-o Comunitate autosustenabilă, despre care voi încerca să scriu şi azi câte ceva.  
 
Din păcate, mulţi români atât din ţară cât şi din străinătate încă îşi vând capul cu preţul inimii şi inima cu preţul capului, uneori, doar pentru a supraveţui la limita existenţei. Asta ne face să rătăcim pe drumuri fără întoarcere, femeile pe “calea numelor pierdute”, iar bărbaţii pe “cărarea numelor” şi a “codurilor” care, cu cât acestea sunt mai greu de înţeles, cu atât mai înalt este rangul lor.  
 
Fiii mei şi Fiicele mele, scopul nostru nu este acela de a ne opri în faţa unei singure existenţe, forme şi beatitudini finite, chiar dacă aceşti trei eoni distincţi primordiali ce s-au ivit în copilăria umanităţii aparţin de un ordin înalt. Mai degrabă îndreptaţi-vă spre “cărarea numelor”, retificaţi-vă numele pierdut, renunţaţi la Intelectul Activ (talmudic, cabalistic şi nenominalizat) şi întoarceţi-vă cu faţa pe “scara creatrurală”, prin Stâlpul Central sau Coloana soarelui de vis la Intelectul angelic şi universal, la Mama-natură, Mama celor Vii, al treilea eon din Ogdoadă.  
 
Ce înseamnă aceasta? Înseamnă că, numai dacă vom uni împreună Primul Principiu din prima triadă, existenţa-formă-beatitudinea, cu cea de-a două triadă, materia-energia-informaţia, vom putea opţine a treia triadă esenţială: creaţia-procreaţia-casa. Căci acestea sunt primele trei fericiri. Şi în toate trei există Dumnezeu. Numai făcând lucrul acesta, la un moment dat, vom ajunge să schimbăm împreună sensul forţei pe axă şi pe scara creaturală, şi să punem în mişcare o forţă uriaşă a Renaşterii şi a Adevărului Creaţiei de idei mari precum Infinitul şi Eternitatea pe care nu o vom mai putea controla, dar care, în schimb, ne va controla într-un fel sigur, secret şi fidel, raţiunea, intelectele angelice şi universale şi gândirea noastră.  
 
După cum ştim, semiotica iubirii, care operează cu semnele arbitrare şi simboluri consacrate, are scopul de a ajuta la perceperea a ceea ce este greu de înţeles azi. Iar evoluţia noastră va depinde de buna folosire a acestor semne şi simboluri, în Marea Trecere din universul tehnologic în evoluţia naturală în ştiinţa viului, în “preştiinţa divină”.  
 
Lumea de azi ar trebui să vadă şi să înţeleagă că toţi, dar absolut toţi, trăim acum sfârşitul istoriei celei mai mari înşelătorii umane. Trăim pe un pământ rămas fără centru, iar în cer suntem deja într-un război al focului stelar. Din păcate, încă suntem manipulaţi pe o cale greşită de o pseudospecie umană, de un duh rău şi ascuns vederii noastre, care vrea cu orice preţ să ne ţină sub un control total al minţii (prin legea “Big Brother”), şi să suprime trei sferturi din omenire. Lumea e sortită să piară, trebuie să ne grăbim, iar eu mă aflu aici ca să vă ajut. Şi să vă spun că suntem destine în vremuri de război mondial: rece sau cald, biologic sau psihotronic; “la început în război cu noi înşine şi în final în război cu toată lumea; toţi împotriva tururor”, după cum spunea W. Faulkner şi Eugen Ionesco în ultimul său Jurnal.  
 
Eu sunt tot mai convins că, în următorii 40 de ani lumea va fi condusă de femei, iar o parte din noi vom fi implicaţi intens, fără să ştim, într-un program de inginerie genetică, (PIG5), poate chiar în ultimul ciclu de existenţă umană şi în crearea unei noi generaţii de pământeni, altfel decât suntem acum. Să ne înţelegem: la capătul fiecărei familii, comunităţii, instituţii, stat de drept sau imperiu se află o femeie. De decidenţa şi implicarea acestor femei în geopolitică şi în adminsitraţia statelor va depinde soarta noastră, a Uniunii Europene şi a lumii întregi. Vindecarea economică şi culturală a celor 28 de state, aşa-zis “unite şi integrate” în UE, înălţarea, împlinirea sau cădearea Europei va depinde de calitatea şi selecţia naturală a femeilor din Europa (solare sau lunare).Suntem implicaţi până în gât într-o bătălie pe viaţă şi pe moarte, de proporţii universale, cu intervenţii ale zeităţilor în mijlocul zbaterilor omeneşti, cu frecvente elemente miraculoase, în cazul nostru, cu implicaţii ale Zeilor Cei Mari de la Dunăre, din “fortăreaţa carpatică”. Practic, trăim intens la nivel social planetar şi ne vedem, iată, într-o lumea virtuală, pe primul “continetul secret” Facebook, şi în curând pe prima planetă fictivă ce se construieşte, în chiar clipa aceasta, în sufletele, în minţile şi în inimile noastre.  
 
Dar mai bine să intru direct în materie fără să mai fac elogiu şi dovada importanţei subiectului meu. Voi fi întrebat, poate: sunt eu oare vreun prinţ al Artei-transformării sau legiuitor, ca să scriu despre politica mondială? Răspund că nu, şi tocmai de aceea scriu despre geopolitică. Dacă aş fi prinţ sau legiuitor nu mi-aş mai pierde timpul să spun ce trebuie făcut: aş face pur şi simplu ce trebuie făcut sau aş tăcea.  
În primul rând trebuie făcută în Europa o Constituţie universală a drepturilor omului. Ne place sau nu, va trebui să demitizăm chiar noi criza sistemul finaniciar global şi să ne reinventăm propriul nostru sistem financiar la nivel social planetar (aşa cum e transferul bancar cu noua monedă “bitcoin”, de exemplu, despre care am scris în scrisoarea de tranziţie “Cum să faci bani prin sistemul "LETS” ). Apoi să ne reinventa noua insula Utopia. O insulă ADN materie pozitivă, fără bani fizici (ci doar cu "bani virtuali"), fără state, fără nici o proprietate privată şi fără războaie.  
La început, va fi un Sat ecologic sau, dacă vreţi, o Comunitate autosustenabilă, cu 100-500 maxim 5000 de familii, unde domneşte dispreţul faţă de aur şi de consumul inutil şi nimeni nu se va îmbrăca fălos, în ţinute de gală sau în blănuri scumpe, sau să umble cu maşini de lux. Fiecare om va preda în depozitele publice rezultatul muncii sale şi va lua în mod liber tot ceea cei lipseşte, dar nimic mai mult decât îi este necesar. Arhitectura va fi sacră, locuibilă pentru toate persoanele, şi strict ecologică. Economia va fi planificată prin doctrina distributistă, strict pentru insula ADN-Utopia, fără “Capitalul” lui Marx şi aşa-zisa “plus-valoare”. Nici vorbă nu va mai fi de acapararea averii (de către prădătorii capitalişti şi corporatişti fascişti), care e ruşinea ruşinii şi fiica fricii, sau de foame, frig, frică, depresie, singurătate atomică şi negarea negaţiei. Poporul va alege liber principele şi principesa şi tot el îi poate destitui, dacă nu respectă Divinitatea şi Legea Sacră. Tot poporul alege preoţii; preoţii creştini ai Sfintei Familii şi preoţii Artei-transformării a lui Dumezeu. Locuitorii acestei insule ADN-Utopia urăsc războaiele genocidare şi onorurile pe care acestea le creează, dar îşi apără cu înverşunare graniţele Comunităţilor autosustenabile, cu tehnologie înaltă şi “arme secrete”. Religia civilă acceptă Intelectul Activ şi Intelectul angelic şi universal, nu contravine raţiunii şi respinge atât mortificările inutile, cât şi convertirile forţate. Legile permit căsătoriile între cele patru caste; permit divorţul, dar pedepsesc cu asprime trădările conjugale şi obligă la şase ore de muncă pe zi, şi două zile libere pentru odihnă. Noţiunea de muncă va fi înlocuită cu aceea de creaţie, care se împarte la toţi, odihna se împarte şi ea; se împart, deasemenea, toate bunurile şi bucatele, prin doctrina distributistă. Comunitatea autosustenabilă va avea grijă de copii în timpul cât părinţii sunt ocupaţi cu creaţia. Bătrânii suferinzi se vor bucura de un tratament privilegiat, pentru că aceştia elaborează şi transmit viziunile, prin celor trei suflete: divine, raţionale şi moarte. Eutanasia va putea pune capăt agoniilor lungi şi dureroase, dar numai la sfatul bâtrânilor din cetate. Livezile şi grădinile de flori şi de zarzavat vor ocupa cea mai mare parte a Comunităţilor autosustenabile şi a viitoarelor oraşe stat, şi peste tot va răsuna o muzică dulce şi divină, ca o uriaşă Simfonia a Durerii şi Fericirii umane. Din nefericire, eu nu pot să realizez singur această Comunitate autosustenabilă. Am nevoie de o echipă o oameni treziţi, o baracă online şi de un ziar de provincie...  
 
PUTEREA DE REZONANŢĂ holografică a artei de a trăi şi a iubi nu poate dobândi viaţă publică fără susţinerea unor prieteni admirabili, care să-şi apropie darul lor într-o aspiraţie unică: aceea ca VALORILE UNIVERSALE ale religiei, artei şi ştiinţei româneşti şi europene să vibreze cu demnitate în lume, în armonie deplină cu OAMENII, Cerul Cristalin şi DUMNEZEU.  
 
Simbolic, pentru a apăra VALORILE UMANE - IUBIREA, VISUL, ARTA, PACEA, LIBERTATEA, DREPTATEA şi ADEVĂRUL CREAŢIEI - vă solicit un mic sprijin financiar (sau, în cazul în care dispuneţi, o sumă mai mare, pentru care eu vă ofer în schimb sculptura monumentală “Coloana Femeia îngerilor melancoliei”din lemn de cireş de trei metri:10.000 de euro; sau Geneza din cupru electrolitic, 50 kg: 5000 de euro), desigu, aceşti bain vor fi investiţi pentru a crea şi dezvolta împreună platformă online, site: “TERRA MIRABILIS HABITAT – Comunitate autosustenabilă – PROCESSIO PER CONVERSIO – Ediţie Solară – Prietenii aurice şi proteice în artă şi ştiinţă”, în cadrul căreia să publicăm la o Editură Virtuală o serie de articole şi cărţi cu tematica mai sus amintită, printre acestea cartea “semnal” – “Agonia Uniunii Europene – O sută de ani de război sub sabia psihotronică” (360 de pagini în trei volume ilustrate cu imagini din sculpturile lui CSM) Primul volum este deja publicat, începând cu 8 septembrie 2013, pe revista Confluenţe literare, în opt “Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X”. Iar următoarele două volume urmează să le public, în coautorat, sau chiar cvadriautorat, semnate de mai mulţi colaboratori şi prieteni ai Artei-transformării PP-EFB*.  
 
Pe această ideea de prietenie aurică şi proteică şi nevoia de susţinere materială şi spirituală, voi cita un fragment dintr-o carte de Panait Istrate, pe care, deşi e cam lung, merită să-l dau în întregime: "Omenirea este un amestec ciudat de sori şi pietre de o varietate atât de infinită încât nu mai ştim unde un om încetează să mai fie piatra şi devine soare. Nu ştim nici măcar dacă sorii au fost creaţi pentru nevoia pietrelor de a fi încălzite sau pietrele pentru nevoia sorilor de a răspândi căldură. Ştim numai că, sori ori pietre, suntem cu toţii fără rost în lume de îndată ce rămânem unii fără ceilalţi."  
 
Permiteţi-mi, la finalul acestei scrisori de tranziţie, o confesiune de credinţă, confidenţială, dacă se poate, pe care o puteţi însă şi ignora, pentru că, ştiu bine, trăim toţi acum în mitul Marii Ignoranţei şi în Dezastrul refuzului... Sau, în cel mai fericit caz, o puteţi considera drept un studiu de caz, de conştiinţă solară sau lunară. Deşi nu stăpânesc bine instrumentele scrisului, de vreo patru ani, mă "chinuie" talentul literar şi nu-i mai dau de capăt - în sculptură era mai uşor, descoperisem o “mathesis universalis”, o formă de meditaţie artistică şi de ascensiune celestă cu n-dimensiuni prin Cerul Cristalin, cu o trusă de instrumente de comunicare telepatică, făcută pe socoteala mea, precum Geneza şi “Coloana soarelui de vis”, prin care ajunsesem să călătoresc atemporal în viitor, însă tot atunci parcă Dumnezeu mi-a dat peste mână şi mi-a zis: “Opreşte-te, întoarcete pe Terra mirabilis şi fă ce trebuie făcut acum...”. În 2008 am plecat în Toscana, pe “locul fără de loc” unde s-au născut toate geniile Renaşterii italiene, în mod sigur cu o misiune ce ţine de taină şi de mister (pe care am încercat să-i dezleg misterul, deocamdată, în 50 de pagini în povestirea “Opt luni în Toscana”. În 2009 m-am întors în ţară, între timp am scris în patru ani peste 2000 de pagini de jurnal de atelier, pe care le-am structurat apoi în cinci cărţi, care, după ştiinţa mea, ar trebui acum să le public la patru mâini, deci în coautorat, sau chiar în cvadriautorat (după formula lui I.P. Culianu), eventual, să le traducem în italiană, franceză, engleză, etc. - cu toată admiraţia fac un apel în acest sens şi la domnia voastră.  
 
Ce doresc eu: Să facem împreună o carte “semnal”, să traducem şi să publicăm, în coautorat, la o Editura Virtuală: eseul teatrologic – manifest feminist universal – “Reportaj imaginar la un congres internaţionalal femeilor” (120 de pagini), sau eseul geopolitic “Agonia Uniunii Europene – O sută de ani de război sub sabia psihotronică” (în trei volume, 360 de pagini, ilustrată cu imagini din sculpturile mele).  
 
Pentru mine traducerea unei cărţi este tot o creaţie literară, pentru că se interpretează un text sau o scriere literară prin unirea a două viziuni, aceea a autorului şi a interpretului care face traducere. E un fel de “teatru în teatru”, de aceea, atunci când viziunile se apropie, este bine să acorzi o libertate deplină traducătorului. Ba chiar accept să se mai taie din text sau să se adauge text nou, păstrând, bineânţeles, structura interioară a cărţii, ideea şi viziunea centrală.  
 
În privinţa drepturilor de autor, uite cum văd eu lucrurile: pentru că niciodată nu am fost dependent de bani, nici când am avut bani mulţi, nici când n-am avut deloc, ca acum, de axemplu, eu mă folosesc de modelul practicat în Renaşterea italiană, în care autorul-meşterul, artistul muzician, pictor, sculptor sau arhitectul-inginer lua 51% din valoarea lucrării, iar 49% (şapte ori şapte) era acordat celor care fac lucrarea (Da capo al fine şi Da fine al capo), în cazul nostru, traducătorului-interpret de carte.  
 
Asta ar putea fi, cred eu, prima soluţie de reconversie a fiinţei umane pe scara creaturală, şi o formă decentă de supraveţuire a familiilor noastre şi nu în ultimul rând de salvare a civilizaţiei umane.  
 
Desigur, aştept şi la alte colaborări venite şi din partea domniilor voastre, pentru că eu cred în viziuni şi în intuiţia feminină. Practic, după o investigaţie făcută cu rigoare pe net, am găsit recent o nişă de piaţă, prin Editura Virtuală (platforma amazon.com; lulu.com; etc.), unde se pot căştiga aproximativ 100.000 de euro pe an prin vânzare de cărţi digitale cu plata anticipat (cărţi la "pachet" între 5000 şi aprox. 30.000 de exemplare la preţ de 8 euro cartea, sau chiar 100.000 de ex. la preţ de o cafea) în UE, SUA, Japonia, inclusiv, în BRICS (Brazilia, Rusia, India, China, Africa de Sud) Bineînţeles, cărţi traduse în 4-8 limbi de circulaţie, şi vândute prin tranzacţii online, cu card şi cont PayPal. (detali despre cum se pot câştiga aceşti bani prin vânzarea de cărţi online le puteţi găsi pe albumul foto cu ilustraţii color la cartea Agonia UE, pe Facebook)  
 
Alte fragmente din Jurnalul de atelier şi din eseul Agonia UE le găsiţi pe revista Confluenţe literare. Pentru început, vă trimit un fragment din Reportajul imaginar..., pentru lectură, analiză, şi recunoaştere.  
 
Vă mulţumesc pentru interesul acordat acestui proiect cultural european de site Terra Mirabilis şi carte “semnal” pe care sper să-l pot merita în întregime sau măcar într-o oarecare măsură.  
 
Aştept răspunsul Dvs. Cu prietenie şi admiraţie, Constantin Milea Sandu.  
 
Tel: 0744994454  
 
Contul meu curent la Banca Română de Dezvoltare BRD Grupe Societe Generale, pe numele Sandu-Milea Constantin: în lei: RO58BRDE080SV45322990800; şi euro în valută: RO16BRDE080SV36875130800  
 
Şi un link cu un fragment din manifestul feminist universal: http://confluente.ro/Reportaj_imaginar_la_un_congres_interna_constantin_milea_sandu_1336997198.html  
 
Referinţă Bibliografică:
Scrisoare de intenţie. 2015. Vatra Atlanţilor din Carpaţi sau Terra Mirabilis. Comunitate autosustenabilă. Prietenii aurice şi proteice în artă şi ştiinţă / Constantin Milea Sandu : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 1511, Anul V, 19 februarie 2015, Bucureşti, România.

Drepturi de Autor: Copyright © 2015 Constantin Milea Sandu : Toate Drepturile Rezervate.
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Abonare la articolele scrise de Constantin Milea Sandu
Comentează pagina şi conţinutul ei:

Like-urile, distribuirile și comentariile tale pe Facebook, Google Plus, Linkedin, Pinterest și Disqus se consideră voturi contorizate prin care susții autorii îndrăgiți și promovezi creațiile valoroase din cuprinsul revistei. Îți mulțumim anticipat pentru această importantă contribuție la dezvoltarea publicației. Dacă doreşti să ne semnalezi anumite comentarii, te rugăm să ne trimiți pe adresa de e-mail confluente.ro@gmail.com sesizarea ta.
RECOMANDĂRI EDITORIALE

Publicaţia Confluenţe Literare se bazează pe contribuţia multor autori talentaţi din toate părţile lumii. Sistemul de publicare este prin intermediul conturilor de autor, emise ca urmare a unei evaluări în urma trimiterii unui profil de autor împreună cu mai multe materiale de referinţă sau primirii unei recomandări din partea unui autor existent. Este obligatorie prezentarea identității solicitantului, chiar și în cazul publicării sub pseudonim. Conturile inactive pe o durată mai mare de un an vor fi suspendate, dar vor putea fi din nou activate la cerere.

Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile nefiind neapărat împărtăşite de către colectivul redacţional. Dacă sunt probleme de natură rasială, etnică sau similar, vă rugăm să ne semnalaţi imediat pentru remediere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată. Articolele care vor fi contestate prin e-mail de către persoanele implicate prin subiectul lor vor fi retrase în timpul cel mai scurt de pe site.


E-mail: confluente.ro@gmail.com

Fondatori: Octavian Lupu şi George Roca

Consultaţi Catalogul autorilor pentru o listă completă a autorilor.
 
ABONARE LA EDIŢIA
ZILNICĂ


ABONARE LA EDIŢIA
SĂPTĂMÂNALĂ


ABONARE LA EDIŢIA
DE AUTOR



FLUX DE ARTICOLE AUTOR

 
 
CLASAMENT
DE POEZIE

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE POEZIE
 
VALIDARE DE PAGINĂ
 
Valid HTML 4.01 Transitional
 
CSS valid!