Home > Orizont > Opinii > Mobil |

Autor: Mihai Leonte         Publicat în: Ediţia nr. 644 din 05 octombrie 2012        Toate Articolele Autorului

CRITICĂ ŞI ... CRITICI !!!

CRITICĂ ŞI…CRITICI !!!

Un critic adevărat caută să scoată în lumină defectele dar şi părţile bune ale creatorului de opere de artă, indiferent din ce domeniu al artei sunt. Cei care încearcă să desfiinţeze un autor, nu fac altceva decât să pună pe alţii pe o pistă de multe ori falsă, care va aduce în prim-plan pe autor fără voia criticului. Desigur că autorul nu îşi vede propriile erori, sau în multe din cazuri anumite valenţe, căci el a avut o anumită viziune asupra ceea ce a creat. Am descoperit în scrierile unor colegi tineri anumite aspecte ale creaţiilor dumnealor cu interpretări filozofice foarte interesante, care denotă preocupări mult mai profunde. Am sesizat că alţi colegi la o primă citire caută să găsească numai erorile, sau interpretări eronate, ceea ce nu aduc nici criticilor şi nici celui criticat vreun beneficiu. E bine să cântărim de multe ori ceea ce spunem despre alţii. Studierea unui autor trebuie mult mai aprofundată pentru a reuşi să scoatem într-o lumină cât mai favorabilă realizările bune, şi să-l atenţionăm unde greşeşte. Critica este cu adevărat o armă de îndreptare, însă ea trebuie folosită cu multă iscusinţă pentru a fi ceea ce ne dorim. In fond, criticaţi, dar aveţi grijă cum criticaţi!

CRITICĂ ŞI ... CRITICI !!! / Mihai Leonte : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 644, Anul II, 05 octombrie 2012, Bucureşti, România.

Drepturi de Autor: Copyright © 2012 Mihai Leonte : Toate Drepturile Rezervate.

Abonare la articolele scrise de Mihai Leonte