RETROSPECTIVA
A SĂPTĂMÂNII

Acasa > Orizont > Opinii >

Autor: Mihai Leonte         Publicat în: Ediţia nr. 644 din 05 octombrie 2012        Toate Articolele Autorului

CRITICĂ ŞI ... CRITICI !!!

CRITICĂ ŞI…CRITICI !!!

Un critic adevărat caută să scoată în lumină defectele dar şi părţile bune ale creatorului de opere de artă, indiferent din ce domeniu al artei sunt. Cei care încearcă să desfiinţeze un autor, nu fac altceva decât să pună pe alţii pe o pistă de multe ori falsă, care va aduce în prim-plan pe autor fără voia criticului. Desigur că autorul nu îşi vede propriile erori, sau în multe din cazuri anumite valenţe, căci el a avut o anumită viziune asupra ceea ce a creat. Am descoperit în scrierile unor colegi tineri anumite aspecte ale creaţiilor dumnealor cu interpretări filozofice foarte interesante, care denotă preocupări mult mai profunde. Am sesizat că alţi colegi la o primă citire caută să găsească numai erorile, sau interpretări eronate, ceea ce nu aduc nici criticilor şi nici celui criticat vreun beneficiu. E bine să cântărim de multe ori ceea ce spunem despre alţii. Studierea unui autor trebuie mult mai aprofundată pentru a reuşi să scoatem într-o lumină cât mai favorabilă realizările bune, şi să-l atenţionăm unde greşeşte. Critica este cu adevărat o armă de îndreptare, însă ea trebuie folosită cu multă iscusinţă pentru a fi ceea ce ne dorim. In fond, criticaţi, dar aveţi grijă cum criticaţi!

CRITICĂ ŞI ... CRITICI !!! / Mihai Leonte : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 644, Anul II, 05 octombrie 2012.

Drepturi de Autor: Copyright © 2012 Mihai Leonte : Toate Drepturile Rezervate.

Abonare la articolele scrise de Mihai Leonte

Publicaţia Confluenţe Literare se bazează pe contribuţia prin postare directă a lucrărilor multor autori talentaţi din toate părţile lumii.

Sistemul de publicare este prin intermediul conturilor de autor, emise ca urmare a unei evaluări în urma trimiterii unui profil de autor împreună cu mai multe materiale de referinţă sau primirii unei recomandări din partea unui autor existent. Este obligatorie prezentarea identității solicitantului, chiar și în cazul publicării sub pseudonim. Conturile inactive pe o durată mai mare de un an vor fi suspendate, dar vor putea fi din nou activate la cerere.

Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile nefiind neapărat împărtăşite de către administrația publicației. Răspunderea juridică asupra conținutului articolelor, inclusiv copyright-ul, aparține exclusiv autorului.

Sistemul de publicare fiind automat, administrația publicației nu este implicată în promovarea vreunui autor sau a scrierilor acestuia și nici în asumarea răspunderii editoriale sau de conținut. Dacă apar probleme de natură rasială, etnică sau copyright, vă rugăm să ni le semnalaţi pentru remediere prin ștergere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată.

Articolele care vor fi contestate justificat prin e-mail vor fi retrase de pe site, mergându-se până la eliminarea completă a autorului care a încălcat principiile de copyright sau de non-discriminare.

FLUX ARTICOLE DE AUTOR

CLASAMENTE

RETROSPECTIVA