Confluenţe Literare: FrontPage
CONFLUENŢE LITERARE

CONFLUENŢE LITERARE
ISSN 2359-7593
ISSN-L 2359-7593
BUCUREŞTI, ROMÂNIA


AFIŞARE MOBIL

CATALOG DE AUTORI

CĂUTARE ARTICOLE

Cautare Articole


ARHIVĂ EDIŢII

REDACŢIA

CLASAMENT
DE PROZĂ

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE PROZĂ


Home > Manuscris > Jurnal > Mobil |   


Autor: Constantin Milea Sandu         Publicat în: Ediţia nr. 326 din 22 noiembrie 2011        Toate Articolele Autorului

Va doresc cer inalt si idealuri pe masura
 
 
 
 
Distribuie!
 
Distribuie!       Aboneaza-te!
Va doresc cer inalt si idealuri pe masura  
  
De fapt, daca stau, in spatiul curbat dintre doua inimi, sau intre inima si ratiune, si ma gandesc bine, la cate prizoniere ale neantului voi fi ducand si eu in spinare, eu nici macar n-am avut parte pana acum sa iubesc cu adevarat o femeie reala, sa iubesc androginul perfect. Cred ca am iubit toata viata doar Ideia de Coloana infinita pe care Tatal Zeilor a pus-o in Femeie dinainte de Facerea Lumii. Si mai cred ca am iubit constant doar „ Imaginea-Regina „ , sculptata de mine prin cicluri de 12 Geneze, de 12 Regine si opt „Coloane ale prizonierelor neantului divin” asamblate la o „Stea arzatoare cu opt raze” - Poarta stelara, pe colturile careia eu i-am fixata cate o Coloana Luminoasa, spre a-si stabili echilibrul intre cer si pamnt - din mijlocul caruia tzasneste, ca un stalp de lumina, Coloana Soarelui de vis.  
  
De unde rezulta ca fara Regina viata pe pamant e o eroare, o gresala a naturii, un accident fatal, care in orce clipa poate avea urmari catastrofale... De unde rezulta si urarea mea tot mai obsedanta pe care v-o adresez mereu : „ Va doresc cer inalt si idealuri pe masura „...adica, pe masura Cerului Cristalin cazut in cap... In Coloanele infinite si in ciclul reginelor am incercata sa reprezint geometric afirmatia lui Dante Alighieri potrivit caruia Cerul Cristalin se afle in mintea divina...”Va doresc cer inalt si idealuri pe masura cerului din mintea divina„...adica, pe masura liniei conturului ce urmareste frumusetea omeneasca, dar si pe masura liniei continua a cerului care desparte trupul de barbat de trupul de femeie, si cerul de pamant la orizontul misterului...a Misterului in Unu, a Misterului in Doi si a Misterului in Trei. Si ma opresc aici cu seria misterelor, ca altfel iar imi da Dumnezeu peste deste...„ 
  
Am fost intrebat mereu ce reperezinta aceste trei Mistere...Pentru mine, Misterul in Unu este Unitatea Esentiala in expansiune infinita. Mister in Doi este echilibrul intre cele doua forte, ale androginului perfetc. Iar Misterul in Trei este chiar expansiunea infinita a materiei primordiala a creatiei ce se perpetueaza prin codul nostru genetic. Asa incat, sunt indreptatit sa afirm, cu mana pe inima si cu degetul la tampla, ca, daca Iubirea exista dinaintea Facerii Lumii, Ea nu poate fi decat Femeia din capul meu si Fecioara din inima mea. Ea nu poate fi decat o Femeia Pasare venita din cer, plina de senzualitate, de bogatie si mister. Si o Fecioara de Lumina care se urca la cer, prin puterea ingerilor de lumina.  
  
Caci nu degeaba simt eu ca samanta mea e creier, e memorie unniversala... si in extazul meu sexual simt limpede cum toata Inteligenta luminoasa e stoarsa si pompata in cea mai misterioasa instalatie erotica dintre coapsele tale. Prin urmare, tu esti iubirea, iar eu sunt doar samanta sufletului care te iubeste, te mananca, plange... Te iubeste si plange...Plange, dupa ce ? Plange dupa samanta care moare , incolteste si se naste omul... Si iarasi moare si se naste din nou. Si nu va inceta nicidata sa moara si sa renasca din nou, pentru ca moarte e o minciuna. Adevarul este Renasterea. Iar renasterea este moartea barbatului intr-o femeie care plange dupa mama lui care l-a condamnat la moartea din dragoste de arta lunga si viata grea.  
  
Vorba poetului Nichita Stanescu: „ Poti tu sa-mi smulgi din umar bratul drept ? E mama mea care m-a condamnat la moarte. Poti cu sa faci din mine un intelept ? E mama mea care m-a condamnat la moarte. Crezi tu ca fericit ma poti tu face ? E mama mea care m-a condamnat la moarte... „  
  
Acum urmeaza intrebarea legitima si obligatorie, pentru noi toti. La care moarte suntem condamnati noi, acum ? La moarte care vine la comanda, prin inplantul uterin si prin inplantul pe creierul bicameral ? Sau la moartea primita din dragoste ca pe un semn de lumina ce intrece toate luminile in toate sensurile posibile ? Oare, chiar asa sa fie ? Stiinta genetica ar trebuie sa ne dea raspunsuri exacte, in baza unor Date de Unde genetice a Universului tehnologic in care traim. Noua stiinta a viului, ar trebui sa ne dea raspunsuri exacte despre functia hologramele energetice si a rezonatoarele biofotonice, daca dorim cu adevarat sa obtinem mantuirea prin frumusete, adevar si Iubire. Adica, mai bine zis, sa obtinem mantuirea prin Arte-transformarii Primului Principiu din care s-au ivit in zorii umanitatii cei trei eoni distincti: existenta, forma si beatitudine.  
  
Sa fiu eu, oare, doar sufletul, scanteia si Ideia de adevar din Grecia antica ? Sau doar „ Copilul care joaca Dame „ , in sfarsitul istoria unei mari inselatorii umane ? Exista un mit dualist creat in jurul lui Dionysos-copil, mostenitor al puterii tatalui sau, Zeus, si sfasiat in bucati de Titanii invidiosi, Zeus l-a reinviat pe Dionysos sjujindu-se de inima lui, salvata si adusa de zeita Athena. Dar partea cea mai ingrozitoare din crima saversita de Titani abia acum urmeaza sa fie cunoscuta: dupa ce l-au omorat pe copilul Dinysos, Titanii au mancat din carnea lui. Zeus, plin de furie in fata acestei nelegiuiri, si-a repezit fulgerele asupra lor si i-a ars cu razele Soarelui urias, iar din ramasitele lor fumegande a iesit o rasa necunoscuta pana atunci, rasa oamenilor muritori... 
  
Rasa oamenilor muritori sau doar o Femeia care naste una din cealalta acelasi copil: un copil cu o fatza de soare in doua maini, din care se naste, chiar in clipa aceasta, un alt copil cu o Dubla-fatza, divina si umana, una de soare iar cealalta de Luna intorasa mereu spre o Simpla Coloana a soarelui de vis ? A fi sau a nu fi, aceasta-i intrebrea. Sa mori, sa dormi, ori poate sa visezi... Sa visezi la ce ? La felul cum Dumnezeu se descopera omului in Jocul Lui cu cerul, cu oamenii si cu moartea din dragoste primita ca un semn de lumina ce intrece toate luminile... Sau la dragostea care misca soarele si celelalte Stele arzatoare cu opt raze, la confluenta dintre plasma solara si magnetismul biotopului nostru terestru ? Sa visezi la o arta care face parte din familia sacrului camuflat in profan...si la profanul camuflat in sacru, nu e dat oricui.  
  
Astfel, parcurcand de-a lungul timpului cele sapte-zece carti sacre, prin de-reificare secretelor, vom intelege pana la urma de ce beneficim astazi de doua forumuri stiintifice: unul oficial, academic, si un altul ascuns si cenzurat. Din fericire, tribuna stiintei necenzurate funcţionează inca pe internet, dar nu mult timp, probabil inca vreo cinci, maxim zece ani, dupa care va dispare, pentru a intra intr-un nou ciclu de rescriere a cartilor sacre.. De aceea trebuie sa facem acum un efort mare ca sa scoatem sacru din prpfan si profanul din sacru. Adica, sa scoatem stiinta din relativitatea generala, cultura din subordinea lumii materiale si religia si armata de sub tutela statului.  
  
In sfarsitul istoriei unei mari inselatorii umane e greu de spus daca ar putea sa reziste mai bine un general gol decat o femeia in general, sau o femeie fatala intre doi generali ... dar, in orice caz, in fata unui copil care moare de foame, n-ar trebuie sa reziste nici o femeie in general ... fie ea femeie fatala, Doamna de Bine, Doamna in roz, femeie de servici, intern si international, tarfa universala a FMI-ului, sau mai stiu eu ce minunata doamna a lunii arginti, pe numele ei adevarat Diana-Luna-Hetate. Mai inainte de toate, trebuie sa rezolvam din punct de vedere genetic problema mamelor care nasc una din cealalta acelasi copil, si a mamelor rase prin “implant uterin” din universul tehnologic in care traim, asa cum au fost rase Marele Mame de crestinism la confluenta dintre civilizatie si barbarie. 
  
Mai inante de a decodifica genomul uman, trebuie sa redefinim sfletul purtator de informatie de unda genetica replicativa, printr-o noua stiinta a viului. Sa redefinim bolile de intuneric si bolile de lumina, care genereaza toate celelalte maladii ale creatiei umane de mii de ani. Trebuie sa redefinim radiatia biofotonica, fenomenul de bioluminiscenta, aura fiintelor si a lucrurilor, si biocomunicarea dintre acestea, prin ceea ce noi consideram a fi “ lumina care lumineaza in intuneric”, lumina ce intrece toate luminile, sau lumina din lumina. Exista ceva in structura noastra interioara si exterioara care are capacitatea de-a scoca aceasta “lumina din lumina”, aceasta energie biofotonica, foarte benefica pentru celula vie care e inepuizabila.  
  
Noi nu suntem doar niste banale conducte prin care intra si iese hrana din hidrocarburi, in noi exista un superconductor special prin care trece o unda genetica luminoasa care poate fi transmisa la distanta intre doua fiinte luminoase. De aceea putem spune ca razele corpului nostru luminos cresc si descresc odata cu spatiul curbat care sta intre doua inimi, intre noi si un alt corp luminos, cum e luna sau soarele sau o alta fiinta luminoasa. Dar felul cu cresc si descresc intre noi aceste raze luminoase, din fereastra in fereastra intre doua inimi, tine doar de interferenta dintre plasma solara si magnetismul biotopului nostru terestru, pe care noi o numim fregventa, unda si vibratie. 
  
Observati ca aceste trei cuvinte, fregventa, unda si vibratia, pot fi unite intr-un singur cuvant magic, bunaoara, intr-o singura miscare, pe care eu o numesc o “ miscare feminista universala “, a carui nucleu cel mai fecund ar putea fi testamentul lui Sara si Agar, pecetluit cu Fatza-de-Luna si Vapaia-de-jar, iar acestea patru unite intr-un nou “ testament latin” , intr-o singura Regina Mama a tuturor popoarelor de pe Pamant. Exista trei miscari, miscarea ondulatorie, miscarea corpusculara si miscarea vibratorie de oscilatie mare in sens trigonometric, de sine statatoare. Insa cand aceste trei miscari se unesc intr-una singura, apare Unda genetica replicativa de energeie biofotonica. Captarea acestei unde genetice replicative, prin “ trei miscari unite intr-una singura”, este cea mai spectaculoasa descoperire facuta pana acum. 
  
Insa partea cea mai dramatica abia acum incepe, caci in noi exista acum un superconductor de lumina care poate fi manipula si influentat de radiatia electromagnetica. Cum ? Printr-un “ cip biologic” complicat, a carui functie este de a cumunica atat cu mediul inconjurator cat si plasma solara si cu biotopul nostru terestru, la mare distanta in spatii intergalactice. De aceea orice organism uman are nevoie de doua ( sau trei ) programe genetice: unul geometric si schematic, care ne arata exact cum apare fiinta noastra energetica, biofotonica; al doilea program este un text informational, care functioneaza in baza unor “ cuvinte de cod” pe principiul afirmatie ( + 1 ) indoiala ( 0 ) si negatie ( - 1 ) ; iar al treilea este chiar entitatea divina dintre doua fiinte de lumina, o entitate care ar trebui defapt recunoascuta de toti locuitorii planetei.  
  
Noi, acum, ar trebui sa avem mare atentie la buna folosinta a razelor corpului nostru luminos si a cuvintele, caci exista raze si “ cuvinte de cod “ care pot sa-ti zdruncine sufletul mai rau decat orice boala. Care boala ? Boala de lumina si boala de intuneric, despre care vorbeam mai sus. De accea “ cipul biologic “ este complicat, pentru ca biocomputerul nostru citeste aceste videobenzi de lumina, de intuneric si de sunet, in functie de aceste “ cuvinte de cod “ pe care le inregistraza instantaneu. Iar cand organismul noastru acumuleaza si inregistreaza eroari de program genetic, el se imbolnaveste, imbatraneste, degenereaza si moare. 
  
Exista totusi in organismul nostru niste celule foarte curioase care comunica intre ele printr-o retea speciala care nu este afectata de factorul timp sau distanta, iar acestea pot intra in rezonanta cu niste “Holograme energetice” , la care ne putem conecta fiecare dintre noi, acum. Bineinteles, se pot conecta doar acele fiinte de lumina care au perceptia sanatoasa a “celululelor mame”, purtatoare de unda genetica de celula stem. Prin aceste celule, rezistenta la bolile de lumina si la bolile de intuneric poate fi crescuta semnificativ, fiind constant ancorat prin “ transferul de personalitate” la ecuatia : “ sentiment pozitive+gandire negativa= sentiment negativ+gandire pozitiva. 
  
Asa se explica de ce persoanele antrenate intr-o dragoste profunda, sau artistii care fac o arta din familia sacrului, sunt in masura chiar sa-si modifice forma ADN-lui, prin simplu fapt ca ajund singuri sa-si cunoasca AND-ul primordial. Printre aceste persoane, cu voia dvs. ma numar si eu. Iar demonstratia practica, vizuala, o puteti vedea prin ceea ce sculptez: coloane cuantice infinite si inlantuite, formate din goluri si plinuri echivalente, printr-o succesiune de verigi ale fiintelor formate din “ cruci-multiple-inclinate”, sau alte modele de Cruci cosmice, Porti stelare si Stele arzatoare cu opt raze, etc.  
  
Deasemenea, puteti vedea in sculptura Vanatorul stelelor cum am incercat sa unesc “ trei miscari intr-una singura” din care am abservat ca apare un fel de pulsatie si de unda energetica cosmica, foarte benefica pentru celula umana. Exista, cred eu, in toate sculpturile mele o conotatie genetica, prin care undele genetice pot fi stocate sau transmise la mare distanta intre spatii intergalactice. Ceea ce sculptez eu este doar un experiment prin care vreau sa arat lumii procesiunile care au loc in expansiune infinita pe “ scara creaturala” in asa zisul Pom al Vietii. 
  
Din pacate, cu noi se petrec o mare pierdere de oameni, de energie si de timp, in istoria unei mari inselatorii pe care o traim acum. Dar este, totodata, si o mare pierdere ca lumea nu ia in serios, in medicina alternativa, acest procedeu de vindecare a bolilor de lumina si a bolilor de intuneric, prin ceea ce eu numesc “ terapie printr-o arta care face parte din familia sacrului “; o arta care reuseste sa faca marea trecere, in sens invers, din universul tehnologic ( prin care suntem eliberati catre nimic ) in evolutia naturala a viului, prin creatie de idei din care se nasc niste fiinte luminoase. , biofotonice. 
  
Am fost intrebat adeseori de ce taie sculptorul materia. Am raspuns: ca sa elibereze spiritul din materie, ca sa dea un sens vietii, astfel incat se se poata produce schimbul dinamic de energie si informatie genetica intre organismul fizic si energia informationala. Fiecare sculptura are un cod informational de comanda, care face mediare energetica intre cer si pamant, intre oameni si zei, intre demoni si ingeri, si nu in ultimul rand intre piramidele soarelui si celelate obeliscuri energetice existente in lume. De aceea aceste sculpturi au si o valoare de intrebuintare cosmica, avad functia de a programa organizarea spatio- temporala a fiintelor umane in universul creatiei. 
  
Coloanele infinite, de exemplu, prin forma lor sugestiva si erotica, arata acea coerenta cuantica speciala a fiintelor de lumina inlantuite intr-o libertate fara efort, pe un minim de spatiu intr-un maximum de continut. Arta de valoare, care face parte din familia sacrului, este chiar felul lui Dumnezeu de a se descoperii omului in jocul lui serios cu cerul si cu oamenii, cu dragostea care mista soarele si celelalte Stele arzatoare cu opt raze, stele care suntem chiar noi, oamenii. Arta sacra nu se refera in ultima instanta decat la segregarea genetica facuta de zei in diferite programe pe Tarra Mirabilis, prin salturi cuantice, prin homozigotare, prin simplitate si puritate genetica.  
  
De aceea se spune ca lucrurile cele mai simple sunt si cele mai greu de facut. Sau: se mai spune ca lucrurile nu sunt greu de facut, ceea ce este greu este sa te pui in starea de a le face, in starea materiei. Nu tai materia inainte de a fi tu insuti in starea materiei, pentru a elibera propriul tau spirit din forma noua creata. Adica, cu alte cuvinte, tai in propria ta materie, pentru ati elibra propriul spirit din materia primordiala a creatiei ce se perpetueaza prin propriul tau cod genetic. De aceea se mai spuna ca sculptorii sunt contempoarani cu constructia Portilor stelare, cu constructia Portii Soarelui si cu alte constructii megalitice si transcendentale, insensibile la razboaiele atomice in informationale. 
  
Realitatea, Fiinta, Adevar, Bunatate, Frumusete, Simplitate, Noblete, toate acestea, ne spune Platon , sunt “in inaltul cerului”. Iar noi suntem cat se poate de jos, un amestec de fiinte si experiente monstruase, dar si miraculoase, venite din alte zone ale cosmosului printre plante si animale. Exilati dintr-un taram mai inalt intr-unul inferior. Santem asemenea unor arbori de carne rasturnati pe o corabie a sufletului ce pluteste pe un ocean de eter-aer-foc-apa-vie.  
  
Capul, datorita creierului bicameral, reprezinta partea prin care noi, oamenii, ne avem radacinile in cerul stelelor fixe si al cerului cristalin, care se afla in mintea divina, iar cele doua jumatati ale corpului nostru, de “androgin perfect”, de barbat-femei si de femeie-barbat, sunt cuplate invers la cele doua emisfere ale creierului bicameral, astfel ca emisfera stanga sa poata comanda jumatatea dreapta a corpului si viceversa. Cu exceptia narilor prin care reusim sa respiram “corpul gol al inaltimilor”, sau, daca vreti, ingerul sau demonul celuilalt din cele 12 ceruri care inconjoara pamantul.  
  
Va doresc cer inalt si idealuri pe masura ...  
  
 
  
 
  
Referinţă Bibliografică:
Va doresc cer inalt si idealuri pe masura / Constantin Milea Sandu : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 326, Anul I, 22 noiembrie 2011, Bucureşti, România.

Drepturi de Autor: Copyright © 2011 Constantin Milea Sandu : Toate Drepturile Rezervate.
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Abonare la articolele scrise de Constantin Milea Sandu
Comentează pagina şi conţinutul ei:

Like-urile, distribuirile și comentariile tale pe Facebook, Google Plus, Linkedin, Pinterest și Disqus se consideră voturi contorizate prin care susții autorii îndrăgiți și promovezi creațiile valoroase din cuprinsul revistei. Îți mulțumim anticipat pentru această importantă contribuție la dezvoltarea publicației. Dacă doreşti să ne semnalezi anumite comentarii, te rugăm să ne trimiți pe adresa de e-mail confluente.ro@gmail.com sesizarea ta.
RECOMANDĂRI EDITORIALE

Publicaţia Confluenţe Literare se bazează pe contribuţia multor autori talentaţi din toate părţile lumii. Sistemul de publicare este prin intermediul conturilor de autor, emise ca urmare a unei evaluări în urma trimiterii unui profil de autor împreună cu mai multe materiale de referinţă sau primirii unei recomandări din partea unui autor existent. Este obligatorie prezentarea identității solicitantului, chiar și în cazul publicării sub pseudonim. Conturile inactive pe o durată mai mare de un an vor fi suspendate, dar vor putea fi din nou activate la cerere.

Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile nefiind neapărat împărtăşite de către colectivul redacţional. Dacă sunt probleme de natură rasială, etnică sau similar, vă rugăm să ne semnalaţi imediat pentru remediere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată. Articolele care vor fi contestate prin e-mail de către persoanele implicate prin subiectul lor vor fi retrase în timpul cel mai scurt de pe site.


E-mail: confluente.ro@gmail.com

Fondatori: Octavian Lupu şi George Roca

Consultaţi Catalogul autorilor pentru o listă completă a autorilor.
 
ABONARE LA EDIŢIA
ZILNICĂ


ABONARE LA EDIŢIA
SĂPTĂMÂNALĂ


ABONARE LA EDIŢIA
DE AUTOR



FLUX DE ARTICOLE AUTOR

 
 
CLASAMENT
DE POEZIE

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE POEZIE
 
VALIDARE DE PAGINĂ
 
Valid HTML 4.01 Transitional
 
CSS valid!