Autor: Romeo Tarhon         Publicat în: Ediţia nr. 551 din 04 iulie 2012        Toate Articolele Autorului

LANSARE CARTE ”MARELE MANIPULATOR” de ION COJA

INVITAŢIE LA...ION COJA DESPRE CARTEA LUI ION COJA, ”MARELE MANIPULATOR”, LANSARE CE VA AVEA LOC JOI 5 IULIE ORA 14.00 LA LIBRĂRIA MIHAIL SADOVEANU

„...Există cele trei momente de istorie românească recentă, momente de excelenţă românească, dar pe care nişte netrebnici vor să le înregistreze ca momente de ruşine naţională: Legionarii, Salvarea evreilor şi Rezistenţa la bolşevizarea ţării. Noi, ca români, avem de ce să fim mândri şi pentru că dintre români s-a născut Mişcarea legionară, şi pentru felul cum ne-am purtat cu evreii, ba chiar şi pentru felul cum am trecut prin perioada de dictatură comunistă. Intelectualul sau individul care a acceptat minciunile din raporul Wiesel şi din raportul Tismăneanu, se descalifică în faţa instanţelor morale. El nu mai are dreptul să judece poporul român, să-l acuze de una sau de alta, atâta vreme cât s-a arătat incapabil să apere adevărul despre poporul român, adevăr ultragiat grav în cele două documente! Partidul Anti-Românesc instalat la guvernare în 22 decembrie 1989, prin serviciile sale de propagandă prezintă deformat până la calomnie cele trei reuşite româneşti. O bună parte dintre intelectualii noştri consideraţi de elită au pus botul şi, pentru diverse avantaje şi stipendii, colaborează la această diversiune, nu comit niciun gest de revoltă sau protest ori dezicere faţă de minciuna instituţionalzată, faţă de politica anti-românescă a guvernanţilor, a cercurilor internaţionale interesate de compromiterea sau ocultarea momentelor de excelenţă românească (cele amintite mai sus sau altele). Nici pe Pleşu, nici pe Baconski, nici pe mulţi alţii nu-i aud dezavuând comisia Wiesel sau raportul Tismăneanu, ori intervenind în apărarea lui Mircea Eliade cu precizarea: „Da, Mircea Eliade a fost şi a rămas legionar! Dar asta nu îl dezonorează de fel, ci dimpotrivă! Căci faptul de a fi fost legionar ridică şi creşte valoarea operei şi personalităţii lui

LANSARE CARTE ”MARELE MANIPULATOR” de ION COJA / Romeo Tarhon : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 551, Anul II, 04 iulie 2012, Bucureşti, România.

Drepturi de Autor: Copyright © 2012 Romeo Tarhon : Toate Drepturile Rezervate.

Abonare la articolele scrise de Romeo Tarhon