RETROSPECTIVA
A SĂPTĂMÂNII

Acasa > Literatura > Recenzii >

Autor: Romeo Tarhon         Publicat în: Ediţia nr. 551 din 04 iulie 2012        Toate Articolele Autorului

LANSARE CARTE ”MARELE MANIPULATOR” de ION COJA

INVITAŢIE LA...ION COJA DESPRE CARTEA LUI ION COJA, ”MARELE MANIPULATOR”, LANSARE CE VA AVEA LOC JOI 5 IULIE ORA 14.00 LA LIBRĂRIA MIHAIL SADOVEANU

„...Există cele trei momente de istorie românească recentă, momente de excelenţă românească, dar pe care nişte netrebnici vor să le înregistreze ca momente de ruşine naţională: Legionarii, Salvarea evreilor şi Rezistenţa la bolşevizarea ţării. Noi, ca români, avem de ce să fim mândri şi pentru că dintre români s-a născut Mişcarea legionară, şi pentru felul cum ne-am purtat cu evreii, ba chiar şi pentru felul cum am trecut prin perioada de dictatură comunistă. Intelectualul sau individul care a acceptat minciunile din raporul Wiesel şi din raportul Tismăneanu, se descalifică în faţa instanţelor morale. El nu mai are dreptul să judece poporul român, să-l acuze de una sau de alta, atâta vreme cât s-a arătat incapabil să apere adevărul despre poporul român, adevăr ultragiat grav în cele două documente! Partidul Anti-Românesc instalat la guvernare în 22 decembrie 1989, prin serviciile sale de propagandă prezintă deformat până la calomnie cele trei reuşite româneşti. O bună parte dintre intelectualii noştri consideraţi de elită au pus botul şi, pentru diverse avantaje şi stipendii, colaborează la această diversiune, nu comit niciun gest de revoltă sau protest ori dezicere faţă de minciuna instituţionalzată, faţă de politica anti-românescă a guvernanţilor, a cercurilor internaţionale interesate de compromiterea sau ocultarea momentelor de excelenţă românească (cele amintite mai sus sau altele). Nici pe Pleşu, nici pe Baconski, nici pe mulţi alţii nu-i aud dezavuând comisia Wiesel sau raportul Tismăneanu, ori intervenind în apărarea lui Mircea Eliade cu precizarea: „Da, Mircea Eliade a fost şi a rămas legionar! Dar asta nu îl dezonorează de fel, ci dimpotrivă! Căci faptul de a fi fost legionar ridică şi creşte valoarea operei şi personalităţii lui

LANSARE CARTE ”MARELE MANIPULATOR” de ION COJA / Romeo Tarhon : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 551, Anul II, 04 iulie 2012.

Drepturi de Autor: Copyright © 2012 Romeo Tarhon : Toate Drepturile Rezervate.

Abonare la articolele scrise de Romeo Tarhon

Publicaţia Confluenţe Literare se bazează pe contribuţia prin postare directă a lucrărilor multor autori talentaţi din toate părţile lumii.

Sistemul de publicare este prin intermediul conturilor de autor, emise ca urmare a unei evaluări în urma trimiterii unui profil de autor împreună cu mai multe materiale de referinţă sau primirii unei recomandări din partea unui autor existent. Este obligatorie prezentarea identității solicitantului, chiar și în cazul publicării sub pseudonim. Conturile inactive pe o durată mai mare de un an vor fi suspendate, dar vor putea fi din nou activate la cerere.

Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile nefiind neapărat împărtăşite de către administrația publicației. Răspunderea juridică asupra conținutului articolelor, inclusiv copyright-ul, aparține exclusiv autorului.

Sistemul de publicare fiind automat, administrația publicației nu este implicată în promovarea vreunui autor sau a scrierilor acestuia și nici în asumarea răspunderii editoriale sau de conținut. Dacă apar probleme de natură rasială, etnică sau copyright, vă rugăm să ni le semnalaţi pentru remediere prin ștergere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată.

Articolele care vor fi contestate justificat prin e-mail vor fi retrase de pe site, mergându-se până la eliminarea completă a autorului care a încălcat principiile de copyright sau de non-discriminare.

FLUX ARTICOLE DE AUTOR

CLASAMENTE

RETROSPECTIVA