Confluenţe Literare: FrontPage
CONFLUENŢE LITERARE

CONFLUENŢE LITERARE
ISSN 2359-7593
ISSN-L 2359-7593
BUCUREŞTI, ROMÂNIA


AFIŞARE MOBIL

CATALOG DE AUTORI

CĂUTARE ARTICOLE

Cautare Articole


ARHIVĂ EDIŢII

RECOMANDĂ PAGINA

REDACŢIA

CLASAMENT
DE PROZĂ

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE PROZĂ


Home > Manuscris > Jurnal > Mobil |   


Autor: Constantin Milea Sandu         Publicat în: Ediţia nr. 707 din 07 decembrie 2012        Toate Articolele Autorului

Jurnal de Atelier II - Fragment din Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X - Scrisoarea Nr.142
 
 
 
 
Distribuie!
 
Distribuie!       Aboneaza-te!
Dragă domnişoară arhitect Andreea Corneschi,  
 
O zi bună să vă dea Dumnezeu, cer înalt şi idealuri pe măsura Cerului Cristalin!  
 
Îmi cer scuze pentru că, din motive existenţiale, vă răspund cu întârziere la ultima d-voastră scrisoare, prin care îmi cereţi să vă trimit mai multe schiţe şi detalii cu privire la “golurile şi plinurile echivalente” din “Steaua arzătoare cu opt raze”.  
 
Am văzut că în ultima d-voastră scrisoare mi-aţi schimbat numele “Stelei”, sub formula de “Stea cu opt colţuri”; nu m-am supărat, căci înţeleg foarte bine nuanţele şi semnificaţia tuturor stelelor de pe pământ şi din cer…Dar, pentru revenirea la denumirea iniţială, permiteţi-mi să vin cu următoarea argumentaţie: toate “colţurile” se sparg şi curg (inclusiv “ceasurile lui Dali”, şi “Cubul sfărmat” din poezia genialului Nichita Stănescu), numai “razele” nu se sparg niciodată, pentru că ele ard, deci sunt “arzătoare” şi în expansiune infinită, de pe axa Pământului pe axa Cerului Cristalin, etc...Nu în “stele cu colţuri”, ci doar în “Stele arzătoare cu opt raze”, în tocmai efectul “razelor arzătoare”, la confluenţa dintre bioluminiscenţa solare şi magnetismul biotopului nostru terestru, veţi găsi misterul şi efectul formelor “terraformatate” , întotdeauna alcătuite din “goluri şi plinuri absolut echivalente” - goluri şi plinuri despre care d-voastră cereţi detalii. Sper să meditaţi puţin asupra acestor aspecte esenţiale, pentru o mai bună înţelegere a acestor efecte de bioluminiscenţă, şi până la urmă pentru revenirea la denumirea iniţială a “Stelei” şi le înţelegere corectă a acestor duble fenomene cosmice, galactice-extragalactice, solare-lunare, pământene-nepământene, Ying-Yang.  
 
Cu alte cuvinte, e ca în poveste cu “maşinuţele biologice”, care funcţionează acum cu baterii solare şi lunare, vine în inspecţie tehnică pe planeta Pământ un ET-X-Y-Z, un Ying sau un Yang şi zice: noi “maşinuţe biologice” nu ştim să facem, dar le putem lua oamenilor bateriile, reciclăm “maşinuţele”prin Programul de inginerie genetică (PIG), apoi continuăm jocul nostru cu cubuleţele AND-ului, în timp ce oamenii se vor ocupa doar de…” Stele cu colţuri” şi de “Cuburi sfărmate”, nu-i aşa? ”Ce cub perfect ar fi fost acesta, dacă nu avea un colţ sfărmat...”, ne spune Nichita Stănescu în “Lecţia despre Cub”. Tot astfel se întâmplă şi cu “Steaua arzătoare cu opt raze”: Ce Stea perfectă ar putea fi aceasta, dacă nu ar modifica-o cineva într-o “stea cu opt colţuri”.  
 
Acum, vă rog să fiţi liniştită, că nu sunteţi d-voastră singura fiinţă feminină care mi-a “botezat” “Steaua”, curios lucru faptul că, deşi imaginea acestei “Stele” are un mare succes pe internet, primesc tot felul de cereri, în mod special de la doamne, pentru modificarea şi folosirea imaginii “Stelei” în diferite ipostaze, de regulă în industria reclamei. Răspunsul meu este următorul: orice modificare şi deformare a imaginii acestui “element-modul” şi a acestei “Stele arzătoare cu opt raze”, desenată printr-o îmbinare perfectă a “desenului interior” cu “desenul exterior”, prin goluri şi plinuri absolut echivalente, se lasă cu consecinţe neprevăzute, în primul rând în privinţa sănătăţii, a echilibrului aurei energetice, a persoanei care modifică sau deformează această “Stea”.  
 
Eu însumi, în timpul elaborării şi construcţiei acestui “element-modul”, care s-a derulat într-un ciclu solar de exact 11 ani, 1986-1997, am suferit, în faza finală de realizare deplină a “elementului-modul”, un fel de “semipareză” instalată pe partea stângă, dar care nu a ajuns până la creier, a fost doar o dezechilibrare energetică totală a ceacrelor, timp în care vreo şase luni am stat într-o stare de “extaz-cataleptic” şi levitaţie prin “teleportare fotonică”, probabil, atunci am ieşit pentru un timp şi din” spaţiul supralunar”, căci din “spaţiul sublunar”, ieşisem pentru prima dată în 1986, deci, spuneam, tot atunci am ieşit din spaţiul universului nostru galactic solar şi am intrat pentru prima dată în spaţiul extragalactic, probabil, în Pleiade, prin universul Artei-transformării...în primăvara lui 1996, după milioane de lei investiţi de pomană pe la toţi medicii, care îmi dădeau toate diagnosticele posibile, dar nici unul nu era cinstit să-i spună bunei mele soţii de atunci, Elena, să-i dea D-zeu sănătate, ca a avut atâta răbdare cu mine, deci spuneam că toţi medicii îmi dădeau diagnostice greşite, pentru că aveau nevoie doar de bani; în afară de unul singur, cred că era din Bucureşti sau din Miercurea Ciuc, care, după ce mi-au pus pe mine toate aparatele lor de control medical, mi-a spus: “domnule, sincer să fiu, nu ştiu ce diagnostic să-ţi dau, dar văd aici că dumneata nu mai ai nici puls, nici temperatură, nimic nu mai e normal la dumneata, şi dacă te mai ţin mult aşa în consultaţie văd că îmi strici toate aparatele medicale de aici...” În concluzie, doctorul acela pricepea deja ce se întâmplă cu mine, deci Ştia, şi a fost cinstit cu mine, care drept să spun nu prea mai eram, fizic, prin lumea asta, îmi pierdusem mult din memorie, şi din comportamentul terestru, trăiam un “dublu corp” stelar într-un “loc fără de loc”, ori în două spaţii deodată şi nu ştiam să explic la nimeni lucrul acesta... deci, spuneam, că după milioane de lei investiţi de pomană pe la toţi medicii din ţară, şi pe deasupra mai chinuiam cu “boala” mea şi pe soţia mea şi pe cei doi băieţi, martori şi ei la ce mi s-a întâmplat atunci…odată, îmi amintesc că ardem ca o flacăra, şi deodată mi s-a oprit respiraţia şi a trebuit să ies repede afară în livada casei la ţară, iarna la minus 25 de grade şi a trebuit să stau în zăpadă perfect cu faţa în sus şi cu picioarele şi braţele desfăcute, nu mai ştiu cât timp, am stat aşa în flacără, până ce cred că am intrat în “moarte clinică”, şi m-am trezit apoi la un cabinet de urgenţă la un spital, după ce mi-au spus că mi-au făcut o injecţie să adorm şi apoi să mă trezesc... Spuneam că, după toate aceste mari suferinţe şi descărcări energetice, căci pierdusem mult din energie şi mă damblagisem de tot, a venit prin bunul D-zeu şi salvarea şi întoarcerea mea iarăşi în lume. După rugăciuni ale copiilor şi a soţiei mele pe la Biserica Sfântul Mina din Bucureşti, şi obţinerea unei programări la doamna AM, medic energo-bioterapeut şi maestră internaţională în extrasenzorial, minunea cea mare s-a petrecut: am fost vindecat şi pus pe picioare cu memorie întreagă (şi cu tot ce îmi mai lipsea prin energiile mele pierdute în “memoria pulberei stelare”), într-o singură şedinţă (care ce-i drept cred că a durat vreo două ore) de această nobilă doamnă cu ştiinţă şi puteri paranormale, AM, D-Zeu să-i binecuvânteze numele! Iată pe scurt, ce scump am plătit, cred eu, pentru a avea acces la efectul inedit al acestei “Stele arzătoare cu opt raze” - Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară. Dar efectul acesta mi s-a confirmat chiar de doamna AM, care nu a putut să înceapă şedinţa de tratament bioenergetic cu mine, până cănd nu i-am povestit tot ce ştiam eu la vremea aceea despre “imaginile-regine”, Coroane regale şi despre toate instalaţiile mele de Coloanele infinite cu care mă “jucam” şi la care sculptam intens, fără să cunosc bine “efectul” de descărcare-încărcare energetică şi consecinţele asupra mea a acestor energii inedite din Coloane...E o întreagă poveste plină de mistere încă nedezlegate cu felul în care m-a vindecat doamna AM, curios lucru este faptul că, nu numai că Ştia bine, cunoştea toate “unghiurile zenitale” şi “gradele solstiţiale” pe care, din neştiinţă, le greşisem “măsura şi ordinul” cu doar “două grade” în construcţia Coloanelor şi Reginelor, ce mai, cred că pricepea tot ce sculptasem până atunci, şi lucrul acesta chiar mă revolta, dar, mai mult, AM mi-a anticipat creaţia în următorii ani, căci tot atunci mi-a spus că voi face “Stele şi “Cruci de lumină”, cosmice, etc. Ce mai, era o adevărată maestră iniţiată în tainele Universului Galactic, dar ceea ce mă revolta de-a dreptul pe mine atunci, era faptul că nu aflasem dacă AM deţinea şi ştiinţa Ieşirilor-Intrărilor în şi din Universul extragalactic...  
 
În concluzie, consider că este necesară o ştiinţă, un entuziasm şi un mare devotament şi curaj, pentru a experimenta, cerceta, procesa, elabora şi apoi valorifica efectul benefic al acestei “Stele arzătoare cu opt raze”. Dar asta nu înseamnă că, acea persoană care va continua cercetarea, v-a păţi ce am păţit eu. Vă asigur că “Steaua” este benefică, deşi, după cele povestite mai sus, mă îndoiesc că veţi mai avea curajul să vă păstraţi entuziasmul dumneavoastră dintr-început când aţi descoperit această imagine a “Stelei”. Şi totuşi, cineva trebuie să aibă curajul şi devotamentul pentru procesarea şi construcţia acestui “element-modul-stea-sferă-sferoid sau capsulă lenticulară”, sau de ce nu chiar o nouă “aerodină lenticulară”, pentru ca, în final, să putem realiza împreună acest nou aparat de rezonanţă magnetică şi dispozitiv de protecţie, numit “Troiţei – Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară”, pentru că, pe de altă parte, altcineva ne atacă energetic de vreo 20 de ani cu arme psihotronice, cu vibraţii joase ce depăşesc mult limitele admise de corpul nostru energetic.  
 
PS: În privinţa Schiţelor pe care mi le cereţi, vă mărturisesc, cu mâinile pe soarele din piept numit suflet, că mă regăsesc şi mă aflu exact în aceiaşi postură în care se afla şi Constantin Brâncuşi, când a primit o comandă prin 1953 (cu patru ani înainte de trecere în eternitate, “teleportat fotonic” prin Coloana infinită) să construiască o Coloană gigant (de vreo 400 de picioare) pe malul Lacului Chicago (povestea cu comanda Coloanei o găsiţi acum şi pe internet, cred, cu toate detaliile de rigoare, descrisă de Sidney Gesit), când inginerii americani din vremea aceea îi tot cereau lui Brâncuşi “schiţe” pentru construcţia Coloanei, şi Brâncuşi le răspundea că: “nu există nici o schiţă, în afară de acest “modul” şi modelul Coloanei construită deja la Târgul Jiu.” Arhitecţii americani şi constructorii din vremea aceea nu înţelegeau nici cum efectul de expansiune infinită a acestei Coloane formată prin “lipirea” şi asamblarea “romboizilor-moduli” pe un miez pătrat, vertical. Nu înţelegeau atunci, şi din păcate nu înţeleg nici macar azi, când am intrat cu ţoţii în Anul galactic - 2012. Dovadă că nici până azi nu s-a construit această “Coloană gigant” după “modulul” Brâncuşi, având şi întrebuinţare de locuinţă, foare benefică pentru celula vie. S-a încercat, recent, de către un arhitect evreu, în urmă cu vreo zece ani, construcţia unui edificiu în New York după modelul Coloanei lui Brâncuşi, ( am vazut clădirea pe internet ) dar, din păcate, nici pe departe nu s-a respectat construcţia “modulului” conceput de Brâncuşi. Ba şi mai mai grav, în loc să construiască clădirea dintr-un singur “modul” în linie ondulatorie, pe verticală, a “combinat” (şi lipit) mai multe “module în suprafeţe drepte” pe orizontală şi verticală, şi astfel a ieşit o clădire opturată în ascensiune de “razele gamma” şi băgat din punct de vedere energetic, malefic, în pământ. În concluzie, bietul arhitect, din neştiinţă, a oprit ascensiunea infinită şi benefică a construcţiei pe verticală, şi a băgat toată casa, malefic, în pământ. E tristă, insolită şi încă neelucidată poveste Coloanei lui Brâncuşi... din păcate, acesta-i adevărul. Nu se cunoaşte semnificaţia Coloanei infinite a lui Brâncuşi, pentru că trăim încă captiv în teoria relativităţii lui Albert Einstein...cu explozia Big-bang-ului lui de 10 la puterea 60, cu 62 de Octave, în loc de explozia şi implozia cea adevărată a ADN-ului nostru primordial, în expansiune infinită, de ordinul divin şi de mărimea 8 la puterea 64 de”Stele arzătoare cu opt raze”, şi cu 64 de Octave...  
 
În concluzie, la rândul meu, considerându-mă un discipol a lui Brâncuşi, dar şi moştenitorul spiritual şi testamentar al “Stâlpului moştenirii”, prelungind Coloana infinită (al unui “alt Brâncuşi rămas în ţară”) de pe axa Pământului pe axa Cerului Cristalin, îmi fac o datorie de onoare şi vă trimit Domniei Voastre, deocamdată, această schiţă de “element-modul”, formată din goluri şi plinuri echivalente. Fotografia şablonului acestui “element-modul” (pentru care eu am lucrat la perfecţiunea lui timp de vreo 20 de ani) este făcută de băiatul meu, Lucian, ajuns azi arhitect, aşchie din trunchiul meu (“aşchia nu sare departe de trunchi”, zice un proverb românesc), dar, se pare că preocupările artistice ale viitorului arhitect Lucian oscilează întru cu totul şi cu totul alte sfere ale creaţiei, galactic-universale. Sper să ne mai regăsim, odată, în aceeaşi Confederaţie Galactică, dacă nu aici pe Terra Mirabilis, cu siguranţă în Pleiade...  
 
Aşadar, cu talentul, entuziasmul şi ştiinţa d-voastră de arhitect în dotare, vă recomand să începeţi să procesaţi şi apoi să construiţi din acest “element-modul” o “sferă & capsulă-lenticulară”, îmbrăcată apoi în două centuri (tot din “elemenţi-moduli”) perpendiculare pe axa sferei. Din cele două centuri, în partea de jos a sferei sau a capsulei lenticulare, extindeţi patru “elemenţi-moduli” pentru echilibrarea şi sprijinirea “sferei & capsulă lenticulară” pe pământ. Pentru o mai bună echilibrare a sferei & capsulei-lenticulare, construiţi a treia centură în jurul sferei din “elemenţi-moduli”, asamblată perpendicular pe primele două centuri, şi montată prin răsucirea cu 90 de grade a celor patru “elemenţi-moduli” din primele două centuri. Pentru fixarea şi ancorarea sferei & capsulei-lenticulare pe pământ este necesară construcţia „Coloanei soarelui de vis”, în variantă dublă, asamblată în centrul sferei & caplulei-lenticulare, în prelungirea de pe pe axa pământului pe axa Cerului Cristalin. O treime din această „Coloană a soarelui de vis”, va fi bine zidită şi “betonată” în pământ ( cu un ciment din “fier negru din cer” în amestec cu un aliaj din cupru, bronz şi wolfram) pentru o mai bună comunicare a sferei & capsulei-lenticulare cu cerul şi pământul şi în acelaşi timp pentru susţinerea acestui “sferoid”, ca să nu se desprindă de pământ…  
 
... Când procesaţi şi apoi construiţi o antenă cu rezonană cosmică, sau un aparat de zbor, neconvenţional, sau, şi mai simpl, un aparat de rezonanţă magnetică, portabil, niciodată să nu vă gândiţi din ce material va fi construit aparatul; materialul va ieşi la suprafaţă de la sine ( “materialul sunt chiar eu, unealta”, spunea Brâncuşi. Cât de adevărat. Toate materialele şi toată ştiinţa noastră este în noi, în AND-ul nostru primordial.Şi numai ceea ce vine din afară este artificial. De aceea, tot ce este introdus artificial în noi generează război, mai întâi război cu tine însuţi şi în final război cu toată lumea. ).  
 
Construiţi , aşadar, mai întâi virtual, din acest „element-modul-stea” toate aparatele necesare acum, şi toate obiectele şi lucrurile necesare în arhitectura unei viitoare “case solare”. Apoi faceţi-le cunoscute pe tot pământul; alţi constructori, poate mai dibaci decât noi, vor şti să facă din acest „element-modul-stea” alte case solare şi obiecte de utilitate maximă, care depăşesc imaginaţia umană. Până când, într-o Zi mare şi sfântă, multă lume va vedea cu cel de-al treilea ochi că, lucrurile cele mai simple sunt cel mai greu de făcut, însă atunci când ai intrat în starea de a le face, acel lucru este deja realizat în mintea ta, ele sunt ca şi făcute şi în realitatea fizică în care trăim. Tot ceea ce vedem doar cu cei doi ochi în planul fizic care ne înconjoară sunt lucruri trecătoare, toate trec, în chiar clipa în care le-aţi văzut, numai ceea ce veţi vedeţi cu ochii minţii, cu cel de-al treilea ochi, are viaţă nemuritoare şi un nou început în Marele Eon mesianic: Existenţa, Forma şi Beatitudinea!  
 
Cu speranţa că veţi începe procesarea “Stelei”, va mulltumesc pentru interesul acordat sculpturilor şi proiectelor mele, şi pe care sper să-l pot merita în întregime sau măcar într-o oarecare măsură.  
 
Cu sinceritate şi admiraţie, Constantin Milea Sandu  
 
PS: În proiectul meu de “Troiţă – Rezonator stelar de bioluminiscenţă”, postat în fişierul albumului de sculptură pe facebook, am scris despre ce fel de contract de licenţă de fabricare doresc eu sa închei cu cineva interesat în acest sens. ( În legătură cu contractul de colaborare şi fabricare, am optat pentru o plată ulterioară de numai 8 euro pentru fiecare Troiţă vândută (în mărime de format A3) împreună cu redevenţe de 8 cenţi pentru fiecare imagine a Troiţei vândută la fiecare produs, pentru a putea oferii astfel din contract, la fel ca şi mie, fiecărui colaborator, tot câte 8 euro pentru fiecare Troiţă vândută, adică pentru fiecare colaborator, care este intereasat de acest contract de fabricare, şi care doreşte să procesze şi să construiască această Troiţă-RSB. E mult, e puţin, nu-mi prea dau seama, pentru că drept să vă spun, de când am descoperit “scopul şi secretul de fabricare a banilor”, nu mai sunt interesat de bani, pentru că ştiu exact ce se întâmplă cu banii aştia şi cu noi în următorii 12 ani; aşi fi fericit să pot redeschide undeva atelierul meu de creaţie, şi să continui cercetarea mea în arta formelor sculpturale. Doamne ajuta!  
 
Transmiteţi salutări mele prieteneşti, prietenului dvs. arhitect DAJ, pentru provocarea şi intenţia domniei sale de construi şi o posibilă macheta a “Stelei arzătoare cu opt raze”. Cu mulţumiri, SMC !  
 
PS:2: Legenda:Prinţesa X = creştinism (MM-MD + cele trei Diana D3 ( Maria Magdalena, Maica Domnului, Diana-Luna-Hecate, Diana-Artemis-Bendis, Diana Sancta Potentisima) + islamism ( F3 – Fatima ) + new age & satanism ( Lilith - Isis - Eurynomes – Mnemosynes - Artemis – Bendis ), etc.  
 
Referinţă Bibliografică:
Jurnal de Atelier II - Fragment din Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X - Scrisoarea Nr.142 / Constantin Milea Sandu : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 707, Anul II, 07 decembrie 2012, Bucureşti, România.

Drepturi de Autor: Copyright © 2012 Constantin Milea Sandu : Toate Drepturile Rezervate.
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Abonare la articolele scrise de Constantin Milea Sandu
Comentează pagina şi conţinutul ei:

Like-urile, distribuirile și comentariile tale pe Facebook, Google Plus, Linkedin, Pinterest și Disqus se consideră voturi contorizate prin care susții autorii îndrăgiți și promovezi creațiile valoroase din cuprinsul revistei. Îți mulțumim anticipat pentru această importantă contribuție la dezvoltarea publicației. Dacă doreşti să ne semnalezi anumite comentarii, te rugăm să ne trimiți pe adresa de e-mail confluente.ro@gmail.com sesizarea ta.
RECOMANDĂRI EDITORIALE

Publicaţia Confluenţe Literare se bazează pe contribuţia multor autori talentaţi din toate părţile lumii. Sistemul de publicare este prin intermediul conturilor de autor, emise ca urmare a unei evaluări în urma trimiterii unui profil de autor împreună cu mai multe materiale de referinţă sau primirii unei recomandări din partea unui autor existent. Este obligatorie prezentarea identității solicitantului, chiar și în cazul publicării sub pseudonim. Conturile inactive pe o durată mai mare de un an vor fi suspendate, dar vor putea fi din nou activate la cerere.

Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile nefiind neapărat împărtăşite de către colectivul redacţional. Dacă sunt probleme de natură rasială, etnică sau similar, vă rugăm să ne semnalaţi imediat pentru remediere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată. Articolele care vor fi contestate prin e-mail de către persoanele implicate prin subiectul lor vor fi retrase în timpul cel mai scurt de pe site.


E-mail: confluente.ro@gmail.com

Fondatori: Octavian Lupu şi George Roca

Consultaţi Catalogul autorilor pentru o listă completă a autorilor.
 
ABONARE LA EDIŢIA
ZILNICĂ


ABONARE LA EDIŢIA
SĂPTĂMÂNALĂ


ABONARE LA EDIŢIA
DE AUTOR



FLUX DE ARTICOLE AUTOR

 
 
CLASAMENT
DE POEZIE

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE POEZIE
 
VALIDARE DE PAGINĂ
 
Valid HTML 4.01 Transitional
 
CSS valid!