Confluenţe Literare: FrontPage
CONFLUENŢE LITERARE

CONFLUENŢE LITERARE
ISSN 2359-7593
ISSN-L 2359-7593
BUCUREŞTI, ROMÂNIA


AFIŞARE MOBIL

CATALOG DE AUTORI

CĂUTARE ARTICOLE

Cautare Articole


ARHIVĂ EDIŢII

REDACŢIA

CLASAMENT
DE PROZĂ

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE PROZĂ


Home > Manuscris > Jurnal > Mobil |   


Autor: Constantin Milea Sandu         Publicat în: Ediţia nr. 931 din 19 iulie 2013        Toate Articolele Autorului

Argument - Cuvantul autorului despre Jurnalul de Atelier
 
 
 
 
Distribuie!
 
Distribuie!       Aboneaza-te!

JURNAL DE ATELIER I - 144 DE SCRISORI DE TRANZIŢIE DIN MILENIUL III CĂTRE PRINŢESA X  

Doamnelor domnişoarelor şi domnilor, dragi prieteni, pământeni şi nepământeni, internauţi crepusculari de pretutindeni şi de oriunde vă aflaţi la orizontul misterului - O zi bună să vă dea Dumnezeu, cer înalt şi idealuri pe măsura Cerului Cristalin!  

Arta e lungă, viaţa e scurtă”, spune un proverb latin. Însă, viaţa fără “Arta-transformării” devine tot mai scurtă şi lipsită de sens. A transforma Primul Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni distinţi, primordiali: existenţa forma şi beatitudinea – aceasta este Datorie vieţii noastre.  

Arta de a trăi fericiţi, şi implicit de a guverna o familie europeană, un popor sau 27 de naţiune unite în Europa, constă în conştiinţa şi capacitatea fiecăruia de a trăi viaţa celuilalt, prin recunoaşterea valorilor culturale, naţionale şi universale. Conştiinţa, recunoaşterea valorilor şi capacitatea fiecăruia de a trăi viaţa celuilalt sunt pietrele de temelie pentru fiecăre popor şi pentru orice construcţie social-planetară.  

Din neştiinţă, însă, trăim într-o lumea în care banul, câştigul, profitul, au ajuns să facă lege împotriva omului şi împotriva naturii.  

În general, arta de a guverna consta în capacitatea de a lua cât mai mulţi bani de la o parte din cetăţeni, pentru a o da altora”, afirma în secolul al XVII-lea ateistul Voltaire.  

Nu capacitatea de a lua banii de la uni şi a-i da altora este arta de a guverna popoarele, împărţind mereu lumea în bogaţi şi săraci, în stăpâni şi sclavi, sfârmând astfel conştiinţele oamenilor, apoi exploatând popoarele sărace prin dreptul celui mai tare, cu “Contractul social” şi convenţii civile pe “Principiile dreptului politic” scrise în urmă cu sute de ani. Nu “Contractul social” va salva omenirea, ci “Contractul natural”, aplicat cu ştiinţa viului. Acest “Contract natural” există şi el trebuie făcut cunoscut oamenilor. De aceea, acest “Contract social” conceput de J.J. Rousseau trebuie rescris pe alte Principii fundamentale, care să aibă ca idee centrală “Contractul natural” şi două ministere de bază: ministerul Tehnologiilor solare şi ministerul Artei-transformării. Singure, aceste două ministere, pot guverna toate popoarele înlănţuite şi înghiţite de peste 100 de ani în sfera de putere a Timpurilor Moderne.  

Pentru că nu s-au rescris de sute de ani aceste tratate, dogme şi doctrine politice, cei care ajung la guvernare - despotismul - din neştiinţă, violează pactul social, dechid calea anarhiei şi apoi trăiesc ca în Paradis. În timp ce popoarele sărace îşi uită primordiile şi îşi pierd suveranitatea, pentru că nu mai ştiu ce înseamnă monarhie, republică, stat naţional, popor liber, independent şi suveran. Pentru că devin din cetăţeni liberi, care odinioară formau cetatea şi participau toţi prin asociere la autoritatea suverană, un popor de supuşi, întrucât se supun legilor statului, dar fără să cunoască legile. Iar astăzi aceste popoare sărace poartă numele de “Republică universală”, condusă din umbră de un Guvern Mondial.  

Cu alte cuvinte, cei ce guvernează omenirea trăiesc acum ca în “sânul lui Adam”, pentru că popoarele sunt adormite de sute de ani de aceste dogme religioase vechi, precum creştinismul, islamismul, iudaismul sau budismul, care practică toate cultul morţii nu cultul vieţii. Şi după ce încheie un “pac de agresiune” între puterea religioasă şi puterea politică, toate guvernele se folosesc de nişte doctrine politice care au la bază nişte sisteme moarte şi reci, precum utopiile comuniste, fasciste sau capitaliste, utopii care îşi au esenţa în Paradisul prin distrugerea omenirii şi care îi au ca adversari pe oamenii înşişi.  

Paradisul prin distrugere, aceasta este esenţa oricărei utopii. De aceea, viaţa celui mai mic patron corporatist face cât o mie de sărăntoci. Un capitalist bogat face mulţi morţi. Iar un politician corupt, hibridizat şi aflat în comă tehnică şi politică la nivel social-planetar, într-un singur mandat distruge un oraş, în două mandate distruge o ţară, iar dacă mai este ales şi în Parlamentul European distruge 27 de state în care veţuiesc cinci sute de milioane de oameni. Astfel, cu cât vor fi patroni, capitalişti şi politicieni mai puţini, mai corupţi şi mai bogaţi, aflaţi în comă tehnică şi politică la nivel social-planetar, aşa cum se întâmplă acum în lume prin aşa zisa Noua Ordine Mondială (NOW), prin G1 şi G2, cu atât vor fi mai mulţi morţi în UE şi în lumea întreagă.  

Karl Marx, explică în ultimele file ale Capitalului (un tratat de economie politică, care a fost scris timp de 40 de ani şi care a fost cenzurat şi ţinut în secret până azi) că în final vor fi prinşi integral în acest angrenaj atât pe capitalişti, cât şi pe politicieni şi pe muncitori; iar ei nu pot face altceva decât ce îi obligă mecanismul, adică, vor provoca o deteriorare tot mai gravă a umanităţii. Partea ce mai secretă din cartea Capitalul spune că “un capitalist bogat face mulţi morţi” - asta era una din formulele sale secrete ale cărţii, întrucât Marx credea că în final vor rămâne foarte puţini capitalişti şi politicieni bogaţi, iar cvasitotalitatea oamenilor le va reveni rolul de victime ale acestui proces diabolic, fără precedent în istorie. În final, spune chiar Marx, capitalismul nu poate fi reformat sub nici o altă formă, poate doar să fie distrus; aspiraţia către o societate mai bună înseamnă să-l distrugi.  

În ultimul sfert de veac, problema economiei şi a tehnologiilor a luat însă o întorsătură şocantă, acestea fiind folosite acum pentru distrugerea programată a omenirii. Astfel, tandemul genetic fiinţă extraterestră - Om (ET-X-Y-Z - Om) a fost extins la tandemul genetic Om – Codex Alimentarius, ceea ce se întâmplă cu noi pe planeta Terra a fost perfect descris în Zohar (Cartea Splendorii) cu mii de ani în urmă. Cu alte cuvinte, suprimarea celor şapte miliarde de oameni, câţi suntem acum pe pământ, se face cu ştiinţa zeilor, prin cinci cicluri de existenţă umană, printr-un experiment diabolic, dar în sens invers, adică prin incompatibilitate noastră cu ştiinţa zeilor, prin dizarmonia genetică între Codexul Alimentarius (GMO) şi genetica omului.  

Supraveţuitori vor fi, probabil, doar cei care îşi vor injecta două-trei tipuri de celule deodată, un fel de tandem de “celule telocite-stem”, marca savantului român Prof. Dr. LMP, aspirant la premiul Nobel. Problema este cum să convingem popoarele să le injectăm (să-i vaccinăm) cu astfel de “celule telocite-stem” în tandem, pentru că aceste “celule” au darul de a te vindeca de toate bolile şi de toate maladiile creaţiei, şi poate chiar de aţi prelungi viaţa cu cel puţin două-trei generaţii, adică cu exact tot atâtea generaţii cu câte se doreşte, de către forţele oculte, să se scape de noi, prin aplicarea noului Codex Alimentarius, prin implanturile RFID şi alte opioide, droguri şi medicamente pe bază de GMO, fabricate în laboratoarele hibride de NWO şi ET-X-Y-Z.  

În concluzia, trăim închişi sub un Clopot de sticlă într-o “uriaşă peşteră electromagnetică”, precum grecii în văgăuna Ciclopului aşteptănd să le vină rândul să fie mâncaţi. De aceea, trebuie negociat prin Arta-transformării problema tehnologiilor solare la nivel social-planetar, în tandemul genetic ET-X-Y-Z şi Om, ceea ce nu-i deloc uşor, când trăim cu viii şi cu morţii electrici laolaltă, într-o lume ce se arată a fi pe pământ fără centru iar în cer într-un război al focului stelar.  

O cultură solară iniţiată însă de o Cultură matrifocală şi matrilocală paşnică, care să acţioneze prin exerciţiul “Artei-transformării”, ar putea deveni acum singurul univers capabil să transforme Primul Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni distincţi: existenţa, forma şi beatitudinea. Numai o adevărată revoluţie culturală, anticipând o mişcare feministă universală prin “Arta-transformării”, ar mai putea acum salva România şi Uniunea Europeană pentru a face posibilă Marea Trecere din universul tehnologic şi politic (hibridizat şi aflat în comă tehnică) în evoluţia naturală a ştiinţei viului.  

O revoluţie culturală de conştiinţă solară ar putea avea acum multe consecinţe la nivel social-planetar, chiar politice. O astfel de revoluţie culturală, care să poată în final să unească cu adevărat Europa şi lumea întreagă, a fost concepută în urmă cu 30 de ani de Mircea Eliade, apoi, prin anii ’90 de Ioan Petru Culianu, şi mai recent de Günter Grass (poet, nuvelist, dramaturg, sculptor, romancier şi grafician german, laureat al Premiului Nobel pentru Literatură în anul 1999). Noi, toţi oamenii planetari, creăm acum adevărata revoluţie culturală de conştiinţă, pentru a crea o nouă realitatea politică globală. Creăm ce merităm. Lucrul acesta se întâmplă chiar şi pe reţelele de socializare de pe internet, cum e, de exemplu, Facebook-ul.  

O revoluţie culturală corelată însă cu o mişcare feministă universală, construită pe „imagini-regine”, mântuitoare de lumi paralele, folosind cu bună ştiinţă “semnele arbitrare” şi “simbolurile consacrate”, ar putea uni sub Coroana Marii Britaniei toate ţările Europei. România, Anglia şi SUA, împreună, având întocmai rolul fundamental de a uni în final aceste două lumi diferite, diametral opuse, Orientul latin cu Occidentul ultra tehnologizat, dar care au la origine acelaşi Dumnezeu. O astfel de revoluţie culturală declanşată la nivel social-planetar ar putea acum, cu toată ştiinţa în dotare, pentru prima dată în istorie, să identifice lumea sacră (care se manifestă prin simboluri consacrate) camuflată în profan şi viceversa, lumea profana (care operează cu semne arbitrare) camuflată în sacru.  

Structura axiomatică a întregii plăci a modernităţi, dar şi a “postmodernismului” apărut la sfârşitul secolului trecut prin anii ’80, potrivit căreia “Sacrul e camuflat în profan şi profanul e camuflat în sacru” (expresia îi aparţine, cred, lui Mircea Eliade), este de altfel şi esenţa Adevărului Creaţiei, alternativă la toată “Istoria ideilor şi a credinţelor religioase”, dezvoltată de Mircea Eliade în 16 volume, pentru care ar fi trebuit să ia premiul Nobel.  

Fără îndoială, cineva trebuie să îşi asume rolul şi misiunea istorică de a ridicat Lespedea care apasă de peste o sută de ani peste mormântul umanităţii creatoare. Şi de a răsturna în final această “placă a modernităţii”. Artei-transformării, care lucrează prin marii artişti care iubesc fără măsură lumea aceasta, îi revine desigur misiunea de a ridica cu propriile ei forţe artistice această Marea Lespede care apăsa tot mai greu peste umanitatea noastră politică, economică, culturală şi nu în ultimul rând ecologică. Or, această revoluţie culturală de conştiinţă solară ar putea avea loc doar declanşând mai întâi o Mişcare feministă universală, pornită alternativ din nucleul cel mai fecund al latinităţii - România - şi la polul opus - Anglia şi SUA. Anglia, care prin tradiţia ei va rămâne cea mai puternică monarhie din lume. Şi SUA care, prin amestecul raselor prin “naţiunile transplantate” din euro-afro-asia în America Latină şi din America Latină în America de Nord, a devenit acum cel mai puternic model de supercivilizaţie din întreaga lume.  

Ipoteza mea de lucru: există două ministere de bază care conduc lumea: ministerul tehnologiilor înalte şi ministerul “Artei-transformării” (care amândouă lucrează camuflat potrivit afirmaţiei lui Mircea Eliade, enunţată mai sus). “Arta-transformării” însă are o comportare de aşa natură, încât anticipează viitorul organismelor vii, modifică trecutul sistemelor moarte şi reci şi influenţează prezentul cu o lumină caldă, pentru ca universul tehnologic să nu mai elibereze oamenii către nimic, aşa cum se întâmplă de o sută de ani, prin “lampa lui Lenin”. Sau dacă ne vom mai “elibera” odată, după eşecul comunismului şi capitalismului, lucrul acesta se va întâmpla numai după o negociere asupra tehnologiilor solare, la nivel înalt între ET-X-Y-Z, Aristocraţia neagră şi marile Familii Regale.  

Modelul meu, bazat pe teoria Artei-transformării: toate sistemele din lume evoluează până în centrul unei “Stele arzătoare cu opt raze”, după care intră într-o bifurcaţie de stele bioluminiscente solare care se pot “produce şi reproduce” prin derivaţie de energia tahionică, folosind “teleportare fotonică”, în toate direcţiile posibile, pe verticală şi orizontală, în expansiune infinită, prin explozia şi implozia ADN-ului primordial al creaţiei ce se perpetuează prin codul nostru genetic, de ordinul divin şi mărimea 8 la puterea 64 de Stele arzătoare cu opt raze, cu 64 de Octave. Am numit acest fenomen “Octomorfoza stelei arzătoare de bioluminiscenţă solară”. Astfel încât noi, oamenii, la nivel social planetar, nu suntem altceva decât nişte “note muzicale în imensitatea variaţiunilor de ritmuri cosmice şi istorice, într-o uriaşă Simfonie a Durerii şi Fericirii umane” (am citat din memorie din opera lui Vasile Pârvan – un renumit savant şi arheolog român preocupat de preistoria geto-dacilor şi în mod special de civilizaţia greco-elenă)  

M-am întrebat adeseori: de ce suntem noi, ca popor, diferiţi de celelalte popoare? Şi cum am ajuns să supravieţuim de mii de ani în sfârşitul istoriei celei mai mari înşelătorii umane? Răspunsul meu începe să se contureze tot mai clar: pentru că suntem un popor solar. În subconştientul nostru colectiv se petrece un lucru uimitor, atunci când ajungi singur la concluzia că: este mult mai bine să ai o implozie interioară cunoscându-ţi propriul tău suflet (ADN-ul) decât să ai o explozie exterioară împingând omenirea înainte, în groapa mizeriei comune, devenind astfel războinic. Exploziile sunt distructive, imploziile sunt creative. Acesta este Primul Principiu creator al Universului. Am înţeles lucrul acesta de mic copil, din clipa când mi-am dat seama că ştiinţa nu o bagi în om ci o scoţi din om. Tot pe atunci cred că mi-a fost dat să văd “ioni” (tahioni) care vin din soare.  

Toată speranţa noastră acum este în punerea în circulaţie a noile tehnologiile solare, a generatoarelor tahionice care vor funcţiona cu lasere bifotonice şi care va face războiul imposibil, de orice formă ar fi  

el. Pentru că, de exemplu, laserul biofotonic BEMF (biologic, electric, magnetic şi fotonice), poate crea pentru fiecare om un “zid invizibil” în  

jurul lui, iar noi ne vom putea transforma din “maşinuţe biologice” în “scuturi energetice” de protecţie prin care ne putem “teleporta fotonic” oriunde dorim pe glob şi în spaţiul cosmic. Am prezentat pe reţeaua de socializare Facebook proiectul unei “Troiţe-Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară”, care va avea rolul de “antenă tahionică” şi de “scut energetic” de protecţie umană. Ştiu că ceea ce încerc eu să constuiesc acum, pe socoteala mea, este greu de realizat singur, însă am convingerea că prin înfiinţarea unui Institut Internaţional de  

Bioluminiscenţă solară la noi în ţară, care se pare că se înfiinţează acum, s-ar putea rezolva toate problemele grave cu care se confruntă omenirea, aruncată acum de forţele oculte în cinci valuri de criză mondială, declanşate artificial.  

Astfel, viaţa noastră, şi implicit fericirea pe care o căutăm cu atâta ardoare de când ne naştem până murim, a devenit acum tot mai scurtă şi mai scumpă pe pământ. Dar, ea – viaţa - existenţa, forma şi beatititudinea, oricât de scumpă ar fi pe pământ implică o călătorie gratuită în jurul soarelui în fiecare an. Vă invit, aşadar, să facem împreună o călătorie prin Arta-transformării în jurul soarelui sau, dacă vreţi, în jurul “Coloanei soarelui de vis”.  

Acest Jurnal de Atelir încearcă să răspunde la trei întrebări de bază: În ce Europă trăim? Cine ne fură cultura noastră? Cine sunt teroriştii intelectuali care comit genocidul economic şi cultural, la nivel social-planetar.  

PS: Publicarea acestor scrisori va fi făcută în sens invers numerotării, adică, începănd cu Scrisoarea nr.144 şi terminând cu Scrisoarea nr.1.  

Pentru a şti de la început despre ce Prinţesă X este vorba, public această legendă mai jos.  

Legenda: Prinţesa X = creştinism (MD-MM + cele trei Diana D3, respectiv Maica Domnului, Maria Magdalena, Diana-Luna-Hecate, Diana-Artemis-Bendis şi Diana Sancta Potentisima) + islamism (F3 Fatima + cele 72 de Fecioare) + new age & satanism (Marea Zeiţă, înfăţişată adeseori sub aspectul teribil de regină a Morţilor + Lilith, Isis, Kali, Shakti, Eurynome, Mnemosyne, Iele, Valkirii, etc.)  

 

 

 

 

 

 

 

Referinţă Bibliografică:
Argument - Cuvantul autorului despre Jurnalul de Atelier / Constantin Milea Sandu : Confluenţe Literare, ISSN 2359-7593, Ediţia nr. 931, Anul III, 19 iulie 2013, Bucureşti, România.

Drepturi de Autor: Copyright © 2013 Constantin Milea Sandu : Toate Drepturile Rezervate.
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Abonare la articolele scrise de Constantin Milea Sandu
Comentează pagina şi conţinutul ei:

Like-urile, distribuirile și comentariile tale pe Facebook, Google Plus, Linkedin, Pinterest și Disqus se consideră voturi contorizate prin care susții autorii îndrăgiți și promovezi creațiile valoroase din cuprinsul revistei. Îți mulțumim anticipat pentru această importantă contribuție la dezvoltarea publicației. Dacă doreşti să ne semnalezi anumite comentarii, te rugăm să ne trimiți pe adresa de e-mail confluente.ro@gmail.com sesizarea ta.
RECOMANDĂRI EDITORIALE

Publicaţia Confluenţe Literare se bazează pe contribuţia multor autori talentaţi din toate părţile lumii. Sistemul de publicare este prin intermediul conturilor de autor, emise ca urmare a unei evaluări în urma trimiterii unui profil de autor împreună cu mai multe materiale de referinţă sau primirii unei recomandări din partea unui autor existent. Este obligatorie prezentarea identității solicitantului, chiar și în cazul publicării sub pseudonim. Conturile inactive pe o durată mai mare de un an vor fi suspendate, dar vor putea fi din nou activate la cerere.

Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile nefiind neapărat împărtăşite de către colectivul redacţional. Dacă sunt probleme de natură rasială, etnică sau similar, vă rugăm să ne semnalaţi imediat pentru remediere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată. Articolele care vor fi contestate prin e-mail de către persoanele implicate prin subiectul lor vor fi retrase în timpul cel mai scurt de pe site.


E-mail: confluente.ro@gmail.com

Fondatori: Octavian Lupu şi George Roca

Consultaţi Catalogul autorilor pentru o listă completă a autorilor.
 
ABONARE LA EDIŢIA
ZILNICĂ


ABONARE LA EDIŢIA
SĂPTĂMÂNALĂ


ABONARE LA EDIŢIA
DE AUTOR



FLUX DE ARTICOLE AUTOR

 
 
CLASAMENT
DE POEZIE

CLASAMENT
SĂPTĂMÂNAL
DE POEZIE
 
VALIDARE DE PAGINĂ
 
Valid HTML 4.01 Transitional
 
CSS valid!